ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نبی: پیروزی تیم ملی حرفه‎ای بود



 

 

نبی: پیروزی تیم ملی حرفه‎ای بود

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی با حرفه‏ای گری مقابل کره شمالی به برتری دست یافت، گفت: بازی متعادلی مقابل کره شمالی داشتیم اما با حرفه ای گری سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم.

محمدمهدی نبی ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: خوشبختانه نتیجه‎ای که برای صعود نیاز داشتیم مقابل کره شمالی به دست آوردیم و حالا باید تمام توان و نیروی خود را روی دیدار مرحله یک چهارم نهایی مقابل کره جنوبی یا استرالیا بگذاریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بازی سنگینی پشت سرگذاشتیم و بازیکنان برای پیروزی در این دیدار با جان و دل تلاش کردند. تصور می‎کنم در دیدار با امارات تعدادی از بازیکنان اصلی استراحت خواهند کرد تا با آمادگی راهی مرحله بعد شویم.

وی با بیان اینکه برای تیمی که قهرمانی را هدف قرار داده است دیدار با کره جنوبی یا استرالیا تفاوتی ندارد، افزود: ایران برای قهرمانی به دوحه آمده است و برای قهرمان شدن باید تمام حریفان خود را شکست دهد.

نبی با اشاره به جو خوبی که بر اردوی تیم ملی فوتبال حاکم است و یکدلی و یکپارچگی بین بازیکنان، اظهارداشت: رمز موفقیت تیم ملی همین یکپارچگی است و خوشبختانه حمایت تماشاگران، رسانه‌های گروهی و مسئولان نیز در این پیروزی‌ها سهم داشته است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد پاداش صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: براساس توافقی که بین رئیس سازمان تربیت بدنی با آقای کفاشیان به عمل آمده است ملی پوشان بابت صعود از هر مرحله پاداش ویژه‌ای دریافت می کنند که در نظر داریم طی مراسمی پیش از دیدار با امارات این پاداش اهدا شود.

وی با بیان اینکه دیدار با امارات به هیچ وجه تشریفاتی نیست و تیم ملی باید این دیدار را هم با پیروزی پشت سر بگذارد، تاکید کرد: تیم ملی در دیدار روز چهارشنبه نیز با تمام قدرت به میدان خواهد رفت و هدفی جز پیروزی در این بازی نخواهد داشت چون باید روحیه پیروزی را در تیم ملی حفظ کنیم و با صلابت راهی دیدار مرحله یک چهارم نهایی شویم.


ویدیو مرتبط :
به مناسبت پیروزی تیم ملی والیبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كفاشیان: كار تیم ملی با این دو پیروزی تمام نشده است



 

 

 

كفاشیان: كار تیم ملی با این دو پیروزی تمام نشده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی نباید فکر کنند کار آنها با دو پیروزی برابر چین و کره‌جنوبی تمام شده و باید با همین انگیزه و تلاش رو به جلو حرکت کنند.

علی کفاشیان درباره برتری یک بر صفر تیم ملی برابر کره جنوبی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان ایران بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و معتقدم دیدار انتخابی جام‌جهانی برابر کره‌جنوبی هم از همین کیفیت برخوردار بود. بازیکنان ایران همیشه مقابل کره‌جنوبی خوب بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: نیاز به بازی‌های بهتر و بیشتر داریم. تیم ملی از بازیکنان شایسته‌ای تشکیل شده، اما باید تمام بازی‌ها را جدی بگیریم. بازی‌های تدارکاتی دیگری هم درنظر داریم. البته مسابقات غرب آسیا در اردن را هم در پیش داریم که می‌توانیم از این پیکارها به خوبی بهره ببریم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به دنبال برگزاری چند بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح دنیا که در جام جهانی هم حضور داشتند هستیم تصریح کرد: معتقدم هر وقت بازیکنان ایران اراده کنند می‌توانند دست به کار بزرگی بزنند و امیدوارم با حمایت مسئولان و باشگاه‌ها تیم‌ ایران در تمام رده‌ها بتواند موفق باشد.

کفاشیان افزود: ملی‌پوشان نباید فکر کنند با 2 پیروزی کار آنها تمام شده و باید با همین انگیزه و تلاش رو به جلو حرکت کنند. لیگ سال جاری پویایی خوبی با تیم‌های بزرگ دارد و به این دلیل بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف داریم. باید فضا برای همه باز شود تا بهترین تیم ملی را داشته باشیم. انتخاب بازیکن برعهده کادر فنی است، اما مهم‌ترین موضوع صبر و تحمل باشگاه‌ها، مردم و بازیکنان است.

وی یادآور شد: مردم و باشگاه‌ها باید به کادر فنی اعتماد کنند تا تیم ملی خوبی داشته باشیم. اگر تیم ملی نتیجه خوبی کسب ‌کند این پیروزی و موفقیت مربوط به خانواده فوتبال ایران است.

کفاشیان در خصوص اتحاد و یکدلی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: قطعاً این موضوع یکی از مهم‌ترین عوامل موفیقت تیم‌های ملی است و تمام تمرکزمان باید به روند رو رشد تیم ملی باشد.

کفاشیان در مورد خصوصی‌سازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال که سعیدلو آن را تمام شده اعلام کرده بود عنوان کرد: سازمان تربیت بدنی تصمیم خود را برای این کار گرفته است، اما شرایط برای خصوصی کردن این دو تیم پرطرفدار باید فراهم شود.