ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نبی به دلیل رفتار حرفه‌ای از مایلی‌كهن تقدیر كرد



 

 

 

نبی به دلیل رفتار حرفه‌ای از مایلی‌كهن تقدیر كرد

 

دبیر کل فدراسیون با ارسال نامه‌ای به باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا از رفتار جوانمرادانه و حرفه‌ای سرمربی این تیم تقدیر و تشکر کرد.

در دیدار دو تیم شاهین بوشهر و سایپا کرج در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر مورخ 13/12/89 به رغم اشتباه محرز و مهم کمک داور مسابقه، رفتار محمد مایلی کهن سرمربی تیم سایپا البرز کاملا حرفه ای و جوانمردانه بود.

برهمین اساس مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای از اقدام این سرمربی تقدیر و تشکر کرد.


ویدیو مرتبط :
گریه ی مایلی كهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد



 

 

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش در رقابت‌های جام جهانی 2010 تقدیر کرد.

وین رونی یکی از بازیکنانی است که انتقادات زیادی در رقابت‌های جام جهانی 2010 متوجه او بود چرا که عده‌ای معتقد بودند این بازیکن هرگز در حد و اندازه‌های بازیکن منچستریونایتد ظاهر نشد.

کمیته فنی 16 نفره فیفا مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را به دلیل سختکوشی، تکنیک خوب، پویا بودن و بازی تیمی به عنوان یکی از سه بازیکن انگلیسی برتر مسابقات اعلام کرد.

استیون جرارد به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن انگلستان و هافبک پرتحرک با دید خوب، دیگر انتخاب این کمیته است ضمن اینکه اشلی کول به دلیل شرکت در حرکت‌های تهاجمی به عنوان یک مدافع، سومین بازیکن انگلیسی برگزیده به حساب می آید.