ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناگفته هایی از پشت پرده حكم جلب ستاره پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس


اخبار ورزشی - ناگفته هایی از پشت پرده حكم جلب ستاره پرسپولیس

در حالی كه محمد رویانیان مدعی شده بود كه مشكل مربوط به خودروی توقیفی برخی از بازیكنان پرسپولیس با مساعدت وی برطرف شده است، اما شواهد و قرائن حكایت از واقعیتی دیگر دارد.

اخیرا داستان حکم جلب رضا حقیقی که چند وقتی است ساز جدایی اش را کوک کرده خبرساز شده است.

 چك رویانیان برگشت خورد، حكم حقیقی صادر شد!
 در حالی كه محمد رویانیان مدعی شده بود كه مشكل مربوط به خودروی توقیفی برخی از بازیكنان پرسپولیس با مساعدت وی برطرف شده است، اما شواهد و قرائن حكایت از واقعیتی دیگر دارد. به نظر با نزدیك شدن به روزهای پایانی سال، صبر مالكان خودروها نیز رو به پایان است. به طوری كه روز گذشته عنوان شد كه یكی از مالكان همین خودروها حكم جلب رضا حقیقی هافبك ملی‌پوش پرسپولیس را گرفته است. اتفاقی كه به احتمال قوی طی روزهای آینده‌ گریبان بازیكنان دیگر پرسپولیس را كه خودروهای خود را فروخته‌اند خواهد گرفت.

پشت پرده حكم جلب
ماجرا از این قرار بود كه رضا حقیقی پس از ورود به پرسپولیس خودرویی را از باشگاه پرسپولیس دریافت می‌كند كه این اتومبیل نیز همانند سایر خودروهای خریداری شده باشگاه هیچ سندی در اختیار بازیكنان قرار داده نشده بود. اما ماجرا از وقتی ژانر اكشن به خود گرفت كه هافبك پرسپولیس خودروی مذكور را به خود دیگری فروخت. اما از آنجایی كه این اتومبیل سندی نداشت پای رضا حقیقی همچنان در این معامله گیر بود.

 

از طرفی چك 300 میلیونی محمد رویانیان كه در وجه مالك خودرو صادر شده بود به رغم گذشت یك ماه و نیم از تاریخ وصولش، در نهایت برگشت خورد تا مالك اصلی خودرو كه پرسپولیسی‌ها اتومبیل را از او خریداری كرده بودند نسبت به توقیف خودروی مذكور اقدام كند. از طرفی صاحب جدید اتومبیل نیز كه در این میان تنها رضا حقیقی را می‌‌شناخت پس از پیگیری‌های متعدد در نهایت به مسیری جز قانون نرسید. اتفاقی كه در پایان با حكم جلب هافبك پرسپولیس همراه شد تا رضا حقیقی در معرض خطر بازداشت نیز قرار بگیرد.

 پروین جوركش رویانیان
پس از قطعی شدن حكم جلب رضا حقیقی، وی طی تماسی با رویانیان از او می‌‌خواهد تا نسبت به پرداخت بدهی 400 میلیونی خود اقدام كند اما در عین ناباوری مدیرعامل سابق پرسپولیس عنوان می‌‌كند كه در حال حاضر توان پرداخت این مبلغ را ندارد! ا ز طرفی اوضاع نابه‌سامان مالی سرخپوشان مزید بر علت شد تا سرانجام پرونده مذكور به مراجع قضایی ارجاع داده شود.

 

حتی شنیده می‌‌شود كه صاحب جدید خودرو قصد دارد حكم جلب حقیقی را در اختیار اداره گذرنامه قرار دهد تا او را ممنوع‌الخروج كند! جالب اینجاست كه پس از رسیدن این ماجراها به گوش پروین مدیرعامل این روزهای پرسپولیس تصمیم دارد شخصا با ورود به این پرونده این ماجرا را تا قبل از اردوی سرخپوشان در ارمنستان حل و فصل كند. باید دید كه آیا علی پروین می‌‌تواند جور مدیرعامل سابق پرسپولیس را بكشد یا این پرونده روال قانونی خود را كه قطعا عواقب سنگینی نیز خواهد داشت را طی خواهد كرد.
اخبار ورزشی - روزنامه نود


ویدیو مرتبط :
ناگفته هایی از پشت پرده های سینمای ایران-هویجوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناگفته ای شنیدنی از پشت پرده انتخاب مدیرعامل پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - ناگفته ای شنیدنی از پشت پرده انتخاب مدیرعامل پرسپولیس

اعضای هیات مدیره پرسپولیس امروز جلسه گذاشتند و مدیرعامل این تیم را انتخاب كردند.

گزینه اصلی هیات مدیره دادكان بوده و چهار تن از اعضا، (استیلی، سیاسی، زادمهر، سلیمی) برای مدیرعاملی نظرشان روی رئیس سابق فدراسیون فوتبال بود. پیش از این هم در خبری نوشتیم از درون این جلسه با دادكان تماس گرفته شده و دادكان جواب تلفن آنها را نداده است اما خبر رسیده استیلی با دادكان تماس گرفته و دادكان حتی با این عضو هیات مدیره صحبت هم كرده بود. سپس استیلی از دادكان می‌خواهد تا با خادم صحبت كند و حرف‌های نهایی را برای مدیرعاملی بزنند اما دادكان حاضر نمی‌شود با نماینده وزیر صحبت كند و به محض اینكه خادم تلفن را از استیلی می‌گیرد، دادكان تلفن را روی او قطع می‌كند.

پس از این ماجرا آنها سراغ گزینه بعدی می‌روند و رحیمی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب میشود.
 اخبا ورزشی - بانک ورزش