ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناکامی پیراهن تازه بارسلونا در بخش فروش


باشگاه بارسلونا به حداقل‌های پیش بینی شده برای فروش پیراهن تازه طراحی شده خود هم دست نیافته است.

خبرگزاری فارس: پیراهن تازه طراحی شده تیم فوتبال بارسلونا به صورت نوارهای افقی آبی و اناری از سوی هواداران این تیم مورد توجه قرار نگرفته و بسیاری از هواداران بارسلونا معتقدند که خطوط عمومی آبی و اناری بسیار شکیل‌تر و بهتر هستند. از طرفی موجی از تبلیغات در فضای مجازی به راه افتاده که به گروه حامی خوان لاپورتا نسبت داده می‌شود و مشغول تخریب مدیرعامل بارسلونا است و طرح تازه پیراهن بارسلونا نیز در همین حوزه به بی توجهی وی به تاریخچه بارسلونا نسبت داده شده است.

تا کنون در تاریخ بارسلونا، هیچ پیراهنی طرح خطوط افقی نداشته و مردم کاتالونیا این پیراهن را نمی‌پسندند. فروش این پیراهن البته در چین و ژاپن و چند کشور عربی بد نبوده اما هواداران کاتالونیایی بارسلونا خرید خوبی نداشته و تلاش می‌کنند با بی مهری نسبت به این طراحی، باشگاه را مجبور کنند تا بار دیگر طرح خطوط عمومی را در پیراهن بارسلونا لحاظ کنند.


ویدیو مرتبط :
فروش پیراهن جدید بارسلونا آغاز شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سود 400 هزار یورویی بارسلونا از فروش پیراهن پسر مسی



لیونل مسی, پسر لیونل مسی, بارسلونا,

فرزند لیونل مسی در اولین هفته از زندگی خود بیش از 400 هزار یورو سود خالص به باشگاه بارسلونا هدیه داد.

به گزارش نامه، بیش از 3 میلیون پیراهن سایز کودک و نوزاد به نام تیاگو مسی با شماره 10 در سراسر جهان به فروش رسیده و باشگاه بارسلونا امیدوار است این عدد تا پایان این هفته به مرز 5 میلیون برسد.

بیشترین خرید پیراهن تیاگو مسی کوچک به سه کشور امارات، چین و آرژانتین مربوط می‏شود و مردم کاتالونیا نیز چهارمین خریدار عمده پیراهن تیاگو مسی محسوب می‏شوند.

بسیاری از هواداران بارسلونا که حتی فرزندی ندارند به احترام مسی پیراهن فرزند او را خریداری کرده و نگه داشته اند.

لیونل مسی در پاسخ به این سوال که آیا از سود حاصل از فروش پیراهن سهمی برای فرزند خود می‏خواهد یا خیر گفت: او عضو باشگاه بارسلونا است و این هم کوچکترین خدمت از سوی کوچکترین عضو باشگاه بوده است.

 لیونل مسی, پسر لیونل مسی, بارسلونا,

  منبع:namehnews.ir