ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نانگ؛ گزینه جدید پرسپولیس


مهاجم کامرونی تراکتورسازی تبریز در فصل گذشته در صورت تأیید برانکو ایوانکوویچ پرسپولیسی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان باشگاه پرسپولیس مدتی است که تلاش‌های خود را برای جذب یک مهاجم خارجی گلزن آغاز کرده‌اند و در روز‌های اخیر چند مهاجم خارجی به آنها معرفی شده‌اند. در بین گزینه‌های مطرح شده نام آلویس نانگ هم به چشم می‌خورد که مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکرات رسمی خود را در زمینه انتقال او به جمع سرخپوشان با مسئولان باشگاه پرسپولیس آغاز کرده است.

نانگ در لیست خرید برانکو نبوده و به این خاطر نظر نهایی در مورد پرسپولیسی شدن او با اعلام این مربی کروات خواهد بود. مهاجم کامرونی فصل پیش در نیم‌فصل اول در تیم نفت تهران عضویت داشت و در نیم‌فصل راهی تراکتورسازی شد.


ویدیو مرتبط :
‫سعید ناطق (گزینه مورد نظر برای پرسپولیس)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه سرمربی گری پرسپولیس، سرمربی پارما شد



 

سرمربی گری پرسپولیس

 

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی جدید تیم پارما برگزیده شد.

به گزارش جام نیوز، روبرتو دونادونی 48 ساله در این تیم جانشین فرانکو کولومبا می شود که به دنبال شکست 5 بر صفر مقابل اینتر از کار برکنار شده بود.

دونادونی که تیم ملی ایتالیا را به یورو 2008 هدایت کرد، از ماه اوت گذشته و پس از اخراج از کالیاری تیم نداشت.

وی قراردادی یک سال و نیمه با پارما امضا کرده است.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، روبرتو دونادونی را جزء گزینه های جانشینی حمید استیلی پس از برکناری وی قرار داده بود.