ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ناظم الشریعه: به زودی روی سکوهای جهانی می رویم / هواداران ازبکی نبودند بیشتر گل می زدیم



اخبار,اخبار ورزشی,ناظم الشریعه

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: حضور تماشاگران ازبکستانی باعث شد جو سنگینی در سالن به وجود بیاید.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا گفت:«ثابت كردیم كه حالا حالاها می توانیم قهرمان آسیا شویم. این كوچك ترین چیزی بود كه شاگردانم لیاقتش را داشتند. مطمئن باشید همین بازیكنان به زودی سكوهای جهانی را به دست می آورند. این مدال قهرمانی را به مردم ایران تقدیم می كنیم.»


او ادامه داد: «سالن مسابقه پر از تماشاگران ازبكستانی بود. همین باعث شد جو سنگینی در سالن به وجود بیاید. البته هواداران ایرانی هم در سالن بودند. ولی اگر این جو سنگین در سالن نبود، با تفاضل گل بهتری برنده می شدیم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
رضایت ناظم الشریعه از عملکرد بازیکنان در جام جهانی کوچک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناظم الشریعه: سکوی جهانی را می گیریم


سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ثابت کردیم که ما حالا حالاها در آسیا می‌توانیم قهرمان شویم.

خبرگزاری فارس: محمد ناظم الشریعه پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ما ثابت کردیم که حالا حالاها می‌توانیم قهرمانی آسیا را بدست آوریم. این مسئله کوچکترین موضوعی بود که بازیکنان لیاقت داشتند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید به زودی زود همین بازیکنان سکوهای جهانی را از ان خود می‌کنند. این مدال قهرمانی را به یکایک مردم ایران که بازیکنان را دعا کردند تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به حضور تماشاگران زیاد در ورزشگاه گفت: سالن مملو از تماشاگران و هواداران ازبکی بود و همین موضوع باعث شده بود که جو سنگینی در سالن به وجود بیاید.آنها یکپارچه تیمشان را تشویق می‌کردند البته هواداران اندکی هم از ایران در سالن حضور داشتند.

ناظم الشریعه خاطرنشان کرد: اگر این جو سنگین در سالن نبود با تفاضل گل بهتری می‌توانستیم به پیروزی برسیم که البته این پیروزی هم کار بزرگ بازیکنان را می‌رساند چرا که شرایط بسیار سختی را تجربه کردیم.