ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

میزبانان جام جهانی به مصاف هم می‌روند



 

 

 

میزبانان جام جهانی به مصاف هم می‌روند

 

میزبانان جام جهانی به مصاف هم می‌روند

تیم ملی فوتبال قطر دیداری دوستانه را با روسیه برگزار خواهد کرد.

قطر میزبان جام جهانی 2022 بیست و هشتم مارس در دیداری تدارکاتی در دوحه پذیرای تیم ملی روسیه میزبان جام جهانی 2018 خواهد بود.

این دومین دیدار دوستانه تیم ملی روسیه با کشورهای حوزه خلیج فارس است. روسها ماه گذشته در دیداری دوستانه با یک گل مقابل ایران شکست خوردند.

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درباره‌ی این بازی دوستانه گفت: ایده‌ی برگزاری این بازی تدارکاتی روز بعد از اعلام میزبان‌های جام جهانی 2018 و 2022 در ذهن ما شکل گرفت.

روسیه سه روز پیش از بازی دوستانه در مرحله‌ی مقدماتی یورو 2012 مقابل ارمنستان قرار می گیرد.


ویدیو مرتبط :
هم تیمی های سابق به مصاف هم می روند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیدبندی انتخابی جام جهانی در قاره اروپا مشخص شد/ احتمال مصاف فرانسه با پرتغال



سیدبندی انتخابی جام جهانی در قاره اروپا

سیدبندی انتخابی جام جهانی در قاره اروپا مشخص شد/ احتمال مصاف فرانسه با پرتغال

فیفا سیدبندی انتخابی هشت تیم راه یافته به مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا را مشخص کرد.

به گزارش ایسنا، هشت تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا مشخص شدند تا در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف هم روند.

سیدبندی هشت تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا مشخص شد و چهار تیم کرواسی، یونان، پرتغال و اوکراین در سید یک قرار گرفتند و چهار تیم فرانسه، ایسلند، رومانی و سوئد نیز در گروه دو جای گرفتند. به این ترتیب یک تیم از سید یک با یک تیم از سید دو بازی خواهد کرد که احتمال رویارویی پرتغال و فرانسه وجود دارد.

/ایسنا