ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مولایی از رقابت‌های دوضرب انصراف داد


وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان از رقابت‌های دوضرب بازی‌های آسیایی انصراف داد.

خبرگزاری فارس: در ادامه بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون امروز از ساعت 13:30 رقابت‌های فوق سنگین وزنه‌برداری با حضور 9 وزنه‌بردار از جمله 2 ایرانی به نام‌های بهداد سلیمی و بهادر مولایی آغاز شد.

در حرکات یک‌ضرب بهادر مولایی که از مصدومیت رنج می‌برد در دوبار اول وزنه‌های 170 و 177 کیلویی را به راحتی مهار کرد اما در بالا بردن وزنه 183 کیلویی ناکام ماند تا کار وی با ثبت وزنه 177 کیلویی به پایان برسد. بهادر مولایی در حرکت یک‌ضرب هفتم شد.

مولایی وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان از رقابت‌های دوضرب بازی‌های آسیایی انصراف داد.


ویدیو مرتبط :
وزنه برداری دوضرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انصراف دو کاندید ریاست فدراسیون؛ رقابت سه نفری شد



ریاست فدراسیون , عزیزمحمدی , کفاشیان

 

دو تن از نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال موفق نشدند تعداد امضاهایی که باید از اعضای مجمع کسب کنند را به عدد ده برسانند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در حالی هر روز به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک‌تر می‌شویم اسامی نهایی نامزدهای ریاست این فدراسیون به یکی از سوژه‌های مورد علاقه اهالی فوتبال تبدیل شده است.

دو تن از نامزدهای این پست انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کردند و به این ترتیب تعداد نامزدهای نهایی شرکت در انتخابات به سه نفر کاهش یافت. یونس قربانی و جمشید تقی‌زاده دو نفری هستند که قرار بود برای احراز پست ریاست فدراسیون تلاش کنند اما از این کار چشم‌پوشی کردند.

البته انصراف این دو نفر تا حدودی یک تصمیم اجباری محسوب می‌شود چون آن‌ها تا لحظات آخر موفق نشده بودند تعداد امضاهایی که باید از اعضای مجمع کسب کنند را به عدد ده برسانند. بنابراین سه نامزد ریاست فدراسیون تا این لحظه عزیزمحمدی، کفاشیان و محمد قریب هستند.