ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

موضع‌گیری گسترده پرسپولیسی‌ها علیه جواد نکونام



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال

 

 اخبار ورزشی - موضع‌گیری گسترده پرسپولیسی‌ها علیه جواد نکونام؛ از بازوبند آبی تا حذف دو ستاره قرمز

پرسپولیسی‌ها این روزها بیش از همیشه با کاپیتان تیم ملی مشکل پیدا کرده‌اند.

به گزارش نامه نیوز، از نظر هواداران پرسپولیس جواد نکونام نفوذ زیادی در تیم ملی داشته و به همین دلیل حذف برخی ملی پوشان را وی به نسبت می دهند.

آنها معتقدند کنار گذاشته شدن پیام صادقیان از تیم ملی به خاطر تکلی است که این بازیکن در دربی سال گذشته روی پای نکونام رفت - شبیه داستان تکل مبعلی روی پای دایی - و از سوی دیگر عقیده دارند خلعتبری هم از تیم ملی خط خورد تا شجاعی به برزیل برود؛ دوست صمیمی نکونام.(این در حالی است که کی‌روش علاقه زیادی به بازی شجاعی دارد و بعید است تحت تاثیر کاپیتان تیم ملی اقدام به دعوت بازیکنان کند)

نکونام در بازی اخیر تیم ملی بازوبند آبی بست و گفته می شود در مواجهه با انتقادها اعلام کرده برنامه های دیگری نیز دارد و همین مسئله مزید بر علت شد تا پرسپولیسی ها بیش از پیش علیه وی موضع گیری کرده و تاکید کنند کاپیتان های پرسپولیسی به خاطر ایران تاکنون بحث رنگ ها را مطرح نکرده اند.

اوج انتقادها از نکونام شب گذشته در مراسم بدرقه ملی پوشان رخ داد. جایی که نام وی توسط گوینده سالن برده شد و به جای اینکه تشویق شود، تماشاگران اقدام به تشویق علی کریمی کردند و در پایان مراسم نیز در مواجهه با وی صادقیان و خلعتبری را تشویق کردند.

جالب اینجاست که برخی از هواداران استقلال نیز معتقدند نکونام عامل اصلی جدایی مهدی رحمتی از تیم ملی است.
اخبار ورزشی  - نامه نیوز
    


ویدیو مرتبط :
جواد نکونام در پامپلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موضع گیری جدی هواداران به خبر بازگشت جواد نکونام به استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,جواد نکونام

 

اخبار ورزشی - موضع گیری جدی هواداران به خبر بازگشت جواد نکونام به استقلال

خبر بازگشت احتمالی جواد نکونام به استقلال با واکنش منفی علاقمندان به این تیم مواجه شده است.  

  جواد نکونام در اواسط فصل جاری از استقلال جدا و راهی لیگ کویت شد تا محبوبیتش نزد استقلالی ها ار از دست بدهد.


هواداران استقلال وی را یکی از عوامل اصلی افت این تیم در نیم فصل دوم می دانند و اکنون در واکنش به شایعه بازگشت احتمالی وی به استقلال موضع گیری کرده اند.

یکی از سایت های کویتی خبر داده که تیم الکویت قصد ندارد قرارداد نکونام را تمدید کند و هافبک سابق آبی ها نیز قصد دارد به لیگ برتر ایران بازگردد.

 از استقلال به عنوان مقصد احتمالی کاپیتان تیم ملی نام برده شده هواداران این تیم به شدت با این اتفاق مخالفت کرده و حاضر به حمایت از وی نیستند.
 اخبار ورزشی - نامه