ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو پنالتی ها را تماشا نکرد (عکس)



اخبار,اخبار ورزشی,مورینیو

دیدار بامداد امروز چلسی و بارسلونا، بعد از تساوی 2-2 در 90 دقیقه، به ضربات پنالتی کشیده شد..

اما ژوزه مورینیو که علاقه زیادی برای رفتن به رختکن پیش از پایان بازی دارد، منتظر تماشای ضربات پنالتی نماند و  قدم زنان راهی رختکن شد.

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
برنامه نود؛ پنالتی هایی که پرسپولیس گل نکرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو: مسئول پنالتی گرفته نشده لوانته چه كسی است



 

 

 

مورینیو: مسئول پنالتی گرفته نشده لوانته چه كسی است

 

پس از پیروزی برابر ختافه

مورینیو: مسئول پنالتی گرفته نشده لوانته چه كسی است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر ختافه گفت: مشخص نشد که مسئول پنالتی گرفته نشده لوانته چه کسی است.

به نقل از مارکا اسپانیا، خوزه مورینیو که از پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر ختافه راضی به نظر می‌رسید اخراج آربلوا در دقیقه 83 بازی را صحیح دانست و به طور کلی از قضاوت آلبرتو اوندیانو تشکر کرد اما در مورد بازی بارسلونا و لوانته و پنالتی جنجالی که به سود لوانته گرفته نشد گفت: یک تیم ته جدولی که با بحران‌های متعدد دست و پنجه نرم می‌کند چند بار می تواند در نیوکمپ مقابل صدرنشین جدول موقعیت داشته باشد که یکی از همان فرصت‌ها نیز در حالی که قطعا خطای پنالتی بود دیده نشود و داور تنها به یک عذرخواهی از اهالی فوتبال بسنده کند.

مورینیو در خصوص بازیکنان خود نیز گفت: کریم بن‌زما بازیکن خوبی است و من از او راضی هستم. نباید همیشه از یک مهاجم توقع گلزنی داشت. دوست داشتم کاکا نیز در این پیروزی سهمی داشته باشد، در غیر اینصورت دلیلی برای تعویض کریم وجود نداشت.