ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: رونی داستانش را تا ۴۸ ساعت دیگر تمام كند



خوزه مورینیو,سرمربی چلسی,انتقال وین رونی به استمفورد بریج

مورینیو: رونی داستانش را تا ۴۸ ساعت دیگر تمام كند

خوزه مورینیو سرمربی چلسی به وین رونی ۴۸ ساعت فرصت داد تا تصمیم بگیرد می خواهد در منچستریونایتد بماند یا به استمفورد بریج بیاید.

به گزارش بی بی سی اسپورت، مورینیو گفت: كسی كه داستان را شروع كرده خودش هم باید آن را تمام كند. برای همه بهتر است كه هرچه زودتر این داستان به پایان برسد. این یا آن، اوب اید بگوید می خواهم بروم یا می خواهم بمانم.


سرمربی چلسی گفت كه این مهاجم ۲۷ ساله خود ماجرای انتقال به استمفورد بریج را شروع كرده و افزود: او به كسی گفته كه خیلی برایش مهم است از یونایتد برود.
مورینیو در پاسخ به این سوال كه تا چه زمان صبر می كند و بعد به سراغ اهداف دیگر نظیر ساموئل اتوئو در آن‍ژی می رود ، گفت: ۴۸ ساعت.


وی افزود:اگر به یك سرمربی مانند من ، باشگاهی نظیر چلسی و آنها كه برای من یا باشگاه كار می كنند نگاه كنید می فهمید‌ آنقدر احمق نیستیم دنبال بازیكنی برویم كه باشگاه نمی خواهد او را بفروشد. اگر او خودش ماجرا را شروع نمی كرد ما اینقدر احمق نبودیم.
سرمربی چلسی اضافه كرد: در این مدت، او اگر می خواهد از منچستریونایتد برود باید بگوید واگر نمی خواهد آنجا را ترك كند هم باید آن را اعلام كند.
مهاجم سابق اورتون در بازی دیروز هم از سوی هواداران منچستریونایتد تشویق می شد و هم چلسی .


سرمربی آبی پوشان گفت: او یك حرفه ای تمام عیار است. برای باشگاهی بازی می كند كه به او پول می دهد و برای پیروزی آن تیم تلاش می كند.او سعی كرد گل بزند. بازیكنی فوق العاده در شرایط دشوار بود و من او را می ستایم. ناچارید بگویید او فوق العاده است چون در چنان شرایطی بسیاری از بازیكنان نمی توانستند او را تحت فشار بگذارند./ایرنا

 

 


ویدیو مرتبط :
ساخت اسمان خراش در ۴۸ ساعت(چین)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر کشور: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با ۶۶ هزار شعبه اخذ رای/ آغار تبلیغات ۴۸ ساعت بعد از تایید صلاحیتها



وزیر کشور خبر داد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با ۶۶ هزار شعبه اخذ رای/ آغار تبلیغات ۴۸ ساعت بعد از تایید صلاحیتها

انتخابات - پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور نوشت:

مصطفی محمدنجار پس از پایان چهارمین جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان پایان روز سه‌شنبه نتایج تأیید صلاحیت‌های کاندیداها را به ما اعلام می‌کند و وزارت کشور طبق قانون 48 ساعت فرصت دارد تا اسامی کاندیداهای مورد تأیید را به اطلاع عموم و خود کاندیداها برساند.

وی اضافه کرد: بعد از بحثی که با اعضای هیات مرکزی اجرایی انتخابات داشتیم، قرار شد در این 48 ساعت جلسه مشترکی با کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برگزار شود و بایدها و نبایدها و نکاتی که برای برگزاری انتخاباتی باشکوه لازم است به اطلاع کاندیداها رسیده شود، به آنها گفته خواهد شد.

نجار با بیان اینکه "در این نشست مشترک مباحث مربوط به منشور اخلاقی انتخابات و مباحث قانونی که کاندیداها باید رعایت کنند مطرح خواهد شد و ان‌شاءالله بعد از این نشست اسامی به اطلاع عموم خواهد رسید"، گفت: با توجه به اینکه هیات‌های اجرایی انتخابات پیش از این وجود نداشته و مطابق قانون برای این دوره تشکیل شده است، این جلسه نیز برای اولین‌بار تشکیل می‌شود.

وزیر کشور در ادامه اظهار کرد: پس از مهلت 48 ساعته وزارت کشور، تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود و تا 24 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری فرصت دارند بر اساس قانون تبلیغات خود را انجام دهند.

وزیر کشور تاکید کرد: آمادگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات با تشکیل 1040 هیات اجرایی شامل 421 هیات اجرایی شهرستان و 619 هیات اجرایی بخش فراهم شده است و بیش از 66 هزار شعبه اخذ رأی در داخل کشور و 285 شعبه اخذ رأی در خارج از کشور آماده می‌شوند تا در 24 خرداد آرای مردم را با نشاط و شور گسترده اخذ کنند./خبرآنلاین