ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مورینیو: به خاطر پسرم به پشت نیمکت ذخیره‌های منچسترسیتی رفتم



 لیگ برتر انگلیس , منچسترسیتی

اگر کسی را ناراحت کردم عذر می‌خواهم/مورینیو: به خاطر پسرم به پشت نیمکت ذخیره‌های منچسترسیتی رفتم

سرمربی چلسی در توضیح به خاطر شادی پس از گل عجیبش گفت که به خاطر پسرش به پشت نیمکت ذخیره‌های حریف رفته و منظور دیگری نداشته است.

چلسی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر یک مقابل منچسترسیتی به برتری دست یافت.

در این دیدار آندره شورله 33 و فرناندو تورس 90 برای چلسی و سرجیو آگوئرو 49 برای سیتی گل زدند. آبی‌های لندن با این پیروزی، شمار امتیازهای خود را به 20 رساند و در رتبه دوم جای گرفت. منچسترسیتی هم با 16 امتیاز رده هفتم را به خود اختصاص داده است.

گلی که فرناندو تورس در دقیقه‌ پایانی وارد دروازه حریف کرد موجب شد تا ژوزه مورینیو به شادی پس از گل در پشت نیمکت ذخیره‌های منچسترسیتی بپردازد. این موضوع موجب شد تا مانوئل پیگرینی، سرمربی این تیم در پایان دیدار با مورینیو دست ندهد.

مورینیو در این مورد گفت: به آنجا رفتم تا شادی پس از گل را با پسرم تقسیم کنم. فرزندم بلیت کل دیدارهای خانگی چلسی را خریداری کرده که جای او پشت دروازه تیم میهمان است. باید باشگاه را به خاطر این کار ملامت کنم. آنها باید بلیت‌های پسرم را عوض کنند و او را به پشت نیمکت ذخیره تیم‌ خودمان بیاورند. به خاطر حضور پسرم به آنجا رفتم. هیچ دلیل دیگری نداشت. شما می‌توانید در دیدارهای بعدی ما، بار دیگر فرزندم را آنجا ببینید.

مورینیو در مورد دیدار مقابل سیتی هم گفت: در این دیدار یک درام در دقیقه پایانی رخ داد. فصل گذشته هم با رئال مادرید موفق شدم منچسترسیتی را در دقیقه پایانی با نتیجه سه بر دو شکست دهم. در آن زمان بود که روی زانو‌هایم سُر خوردم که موجب شد شلوارم پاره شود. اگر اعضای منچسترسیتی می‌دانند که پسر من پشت سر آنها قرار داشته خیلی خوب می‌شود. اگر نمی‌دانند، من به خاطر کاری که انجام دادم از آنها عذرخواهی می‌کنم.

آقای خاص در ادامه اعلام کرد هیچ مشکلی با پیگرینی به خاطر آنکه زمین را ترک کرد و با او دست نداد ندارد. او تاکید کرد در رئال مادرید هم که بوده خیلی کم پیش می‌آمده که در پایان دیدار خوشحال باشد و بخواهد با همه با روی خوبی صحبت کند.

مورینیو در این مورد هم گفت: منچسترسیتی نتیجه را در ثانیه‌های پایانی واگذار کرد. به همین خاطر با پیگرینی ابراز همدردی می‌کنم. در فرهنگ‌های مختلف و دیگر کشورها پیش از آغاز دیدار مربیان با هم دست می‌دهند اما در پایان این کار را انجام نمی‌دهند.

 

مشکلی با این نیست. در مادرید زیاد پیش می‌آمد که این کار را انجام ندهم که این موضوع نشان دهنده بی احترامی به کسی نیست. اگر او به خاطر نتیجه‌ای که تیمش گرفته ناراحت باشد، آن را درک می‌کنم. اگر هم پیگرینی به خاطر رفتار من ناراحت شده، باز هم درک می‌کنم و مشکلی هم با آن ندارم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
قورباغه روی نیمکت ذخیره ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روسل:رونالدو را برای نیمکت ذخیره های بارسا می خواهم



 

 

روسل:رونالدو را برای نیمکت ذخیره های بارسا می خواهم

 

سندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، پیش از دیدار ال کلاسیکو با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی به شوخی پرداخت.

در حالی که دقایقی به آغاز دیدار حساس ال کلاسیکو که روز دوشنبه در نوکمپ برگزار شد، باقی مانده بود ، سندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا با لحن طنزی با همتایش در باشگاه مادریدی به شوخی پرداخت. روسل با شوخی به پرس گفت که دوست دارد کریس رونالدو را در رختکن تیمش داشته باشد ولی به عنوان یک بازیکن ذخیره.

روسل به پرس گفت:« ببین، ما قصد فروش بازیکنانمان را نداریم ولی فکر می کنیم که شاید خوب باشد که کریس رونالدو را خریداری کنیم. ولی حواست باشد؛ او را به عنوان بازیکن ذخیره می خواهیم.چون در ترکیب ثابت تیم ما، فکر نمی کنم که جایی داشته باشد.»

از سوی دیگر پرس نیز برای آنکه شوخی روسل را پاسخ داده باشد، به او گفت که برای فروش لیونل مسی چقدر می خواهد و روسل نیز پاسخ داد که مسی فروشی نیست.