ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهرام بدون بازیکن خارجی بهترکارمی‎کند



 

 

 بازیکن خارجی

 

گارد راس تیم بسکتبال مهرام با اشاره به صعود به دیدار نهایی رقابت‏های لیگ برتر در غیاب دو هم تیمی خارجی‏اش گفت: ثابت کردیم که خارجی‎ها تاثیر زیادی در تیم ندارند و حتی بدون آنها بهتر هم بازی می‏کنیم.

مهدی کامرانی اظهارداشت: مهرام در شرایطی موفق به شکست دوباره صبامهر و فینالیست شدن شد که خارجی‎ها کمتر تاثیری در این بازی داشتند. "جکسون ورومن" و "لورن وودز" که قادر به همراهی تیم نبودند و "رشیم" هم که به تازگی به مهرام پیوسته است چند دقیقه بیشتر فرصت بازی پیدا نکرد.

وی ادامه داد: "ورومن" و "وودز" از بهترین‎های لیگ ایران، حداقل در میان خارجی‎ها هستند. اما غیبت این دو بازیکن هیچ تاثیری بر عملکرد بازیکنان نداشت. این درحالی بود که بازیکنان صبامهر به مراتب بهتر از دیدار رفت کار کردند و بسکتبال را به معنای واقعی بازی کردند.

گارد راس تیم بسکتبال مهرام تصریح کرد: در مجموع مهرام به بازیکن خارجی متکی نیست. حتی در غیاب آنها بهتر هم کار می‌کنیم. در بازی برگشت مقابل صبامهر بازیکنان ۱۸ و ۱۹ ساله ما خیلی اوقات نیمکت نشین هستند واقعا عالی کردند. من از این بابت خوشحالم.

کامرانی اعتقاد دارد که تیم مهرام می‎تواند الگویی برای دیگر تیم‎ها باشد. وی در این مورد خاطرنشان کرد: ما بدون خارجی‏ها فینالیست شدیم. پس می‎توانیم الگویی باشیم برای آن دسته از تیم‎هایی که فقط و فقط به خارجی‎ها متکی هستند و تمام سیستم و برنامه‌های خود را براساس آنها تنظیم می‎کنند.

▪ اما مهرام هم در شرایطی که بازیکنان خارجی‎اش مصدوم یا محروم نباشند از آنها استفاده می‎کند. حتی به عنوان یکی از اعضای ترکیب اولیه و ثابت!

گارد راس مهرام در پاسخ به این اظهارنظر خبرنگار مهر گفت: اگر قرار نبود بازی کنند که اصلا با آنها قراردادی بسته نمی‎شد. نمی‎شود که حقوق بگیرند اما در تیم بازی نکنند. موضوع مهم این است که "جکسون ورومن" که مدت‎هاست مصدوم است. دراین مدت "لورن" تنها خارجی مهرام بود. با این حال بدون باخت به فینال رسیدیم.

کامرانی همچنین در مورد حریف مهرام در دیدار نهایی رقابت‏های لیگ برتر اظهارداشت: فرقی ندارد که ذوب آهن حریف‌مان شود یا پتروشیمی. مهم این است که بتوانیم فینال را هم در همان دو دیدار اول به سود خود تمام کنیم و قهرمان شویم.

مهدی کامرانی در دیدار برگشت تیم مهرام مقابل صبامهر به دلیل گرفتگی شدید پشت پا، از اواخر کوارتر سوم به بعد از همراهی تیمش محروم شد. کامرانی در این مورد گفت: مشکل پیش آمده به خاطر فشار تمرینات و بازی‌ها طی هفته‌های گذشته بود. البته مشکل خاصی نیست و می‎توانم خود را برای فینال آماده کنم. البته به چند جلسه فیزیوتراپی نیاز دارم.


ویدیو مرتبط :
این بازیکن خارجی که....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممنوعیت خرید بازیکن خارجی برای باشگاه نفت



ممنوعیت خرید بازیکن خارجی برای باشگاه نفت

ممنوعیت خرید بازیکن خارجی برای باشگاه نفت

مدیرعامل نفت تهران از قطع ارتباط این باشگاه با خارجی ها خبر داد و گفت: بنابر تصمیمات هیات امنای شورای مرکزی ورزش وزارت نفت، تحت هیچ شرایطی دیگر از خارجی ها در تیم فوتبال حرفه‌ای استفاده نخواهیم کرد.

منصور قنبرزاده رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران به قطع همکاری همیشگی فوتبال صنعت نفت با بازیکنان خارجی اشاره کرد و گفت: تا پیش از این سه بازیکن خارجی در تیم حرفه ای فوتبال نفت حضور داشتند که با هر سه آنها تسویه حساب شده است و هم اکنون به جای این سه نفر با هزینه ای معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان، از دو بازیکن مسجد سلیمانی و یک فوتبالیست صنعت نفت آبادانی دعوت به همکاری شده است.

قنبرزاده همچنین با اشاره به حضور صددرصدی فرزندان کارکنان صنعت نفت در رشته های ورزشی آبی از کسب مقام نائب قهرمانی ورزش شیرجه و مقام سومی کشوری ورزش شنا و واترپلو خبر داد.

وی با اشاره به موفقیت های رزمی کاران شرکت ملی نفت ایران در مسابقات ورزشی گفت: حسین اوجاقی یکی از پرافتخارترین چهره های ورزشی ووشو است که از سوی وزرات ورزش به وی لقب پرافتخارترین رزمی کار قرن داده شده است.

قنبرزاده افزود: هم اکنون در رشته بسکتبال نیز شاهد حضور صددرصدی فرزندان کارکنان هستیم، ضمن اینکه این تیم امشب برای کسب مقام قهرمانی یا نائب قهرمانی به پیکار می رود.

وی ادامه داد: فوتبال جوانان شرکت ملی نفت ایران نیز با حضور 80 درصدی نفتی ها موفق به کسب مقام سوم در استان تهران شد./مهر