ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهدی علیاری به مدال برنز نرسید



مهدی علیاری,تیم ملی کشتی فرنگی

مهدی علیاری به مدال برنز نرسید.

مهدی علیاری نماینده وزن ۹۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست در دیدار رده‌بندی به مدال برنز نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه دومین روز از چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ساعت 15:30 عصر امروز در بوداپست مجارستان آغاز شده است، مهدی علیاری نماینده وزن 96 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی مقابل حریف مجار به مدال برنز نرسید.

علیاری در این دیدار با نتیجه 5 بر صفر مقابل بالاز کیس از مجارستان شکست خورد و به مدال برنز نرسید.

مهدی علیاری بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 بر یک مغلوب آرتور آلکسانیان، دارنده مدال برنز المپیک لندن از ارمنستان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال، نماینده وزن 96 کیلوگرم کشورمان شانس ادامه کار را پیدا کرد.

وی در اولین دیدارش در این مرحله با نتیجه 4 بر یک مقابل متودی‌یف از بلغارستان به پیروزی رسید. علیاری در دومین دیدارش در این مرحله با نتیجه 4 بر 2 مقابل ایسکاکوف، دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان به پیروزی دست یافت و به دیدار رده‌بندی رسید.

علیاری برای کسب مدال برنز با بالاز کیس، قهرمان سال 2009 جهان از مجارستان دیدار کرد که با نتیجه 5 بر صفر مغلوب حریف شد و دستش از مدال کوتاه ماند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
کشتی: کسب مدال طلا توسط مهدی علیاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی علیاری به مدال طلا دست یافت



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی کشتی فرنگی

 
 اخبار ورزشی - گزارش از اینچئون
مهدی علیاری به مدال طلا دست یافت

نماینده وزن ۹۸ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی با پیروزی در دیدار ‌نهایی بازی‌های آسیایی مقابل کشتی‌گیر چینی به مدال طلا دست یافت.

به گزارش فارس از اینچئون، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی در 4 وزن اول که از صبح امروز آغاز شده است، مهدی علیاری نماینده وزن 98 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار ‌نهایی مقابل حریف چینی به مدال طلا دست یافت.

مهدی علیاری در وزن 98 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 9 بر یک مقابل نوزات صالح از سوریه به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر یک از سد یرولان ایسکاکوف دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا از قزاقستان گذشت و فینالیست شد. علیاری در فینال نیز در کمتر از 3 دقیقه دی ژیائو، دارنده مدال‌های نقره و برنز قهرمانی آسیا از چین را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و طلایی شد.

به گزارش فارس، پیش از این حبیب‌الله اخلاقی در 80 کیلوگرم به مدال طلا رسیده بود و عبدولی نیز در وزن 71 کیلوگرم برنز کسب کرده بود.
  اخبارورزشی - فارس