ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مهدوی کیا: بازی در منامه همیشه حاشیه دارد



 

 

مهدوی کیا: بازی در منامه همیشه حاشیه دارد

 

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد بازی با بحرین گفت: «نتیجه خوبی گرفتیم و اینکه در دقایق آخر توانستیم یک امتیاز بگیریم، اتفاق خوبی برای تیم ما است. با این یک امتیاز می توانیم مقابل اندونزی صعودمان را قطعی کنیم»

به گزارش جام نیوز، مهدی مهدوی کیا جزو آن دسته از بازیکنانی است که تجربه تلخی مقابل بحرین در منامه دارد. او کسب یک امتیاز مقابل این تیم در منامه را با ارزش می داند چرا که جو حاکم بر ورزشگاه آل خلیفه منامه را به خوبی می شناسد و از سختی های خاص بازی در بحرین حرف می زند.

وی در این زمینه گفت: «نتیجه خوبی گرفتیم و اینکه در دقایق آخر توانستیم یک امتیاز بگیریم، اتفاق خوبی برای تیم ما است. با این یک امتیاز می توانیم مقابل اندونزی صعودمان را قطعی کنیم.»

مهدوی کیا در مورد بازی دور از انتظار ایران ادامه داد: «قبلا هم گفته بودم که این بازی، بازی زیبایی نخواهد شد. این حرف را با توجه به تجربه ای که در بازی با بحرین در منامه داشتم، عنوان کردم. بازی در منامه همیشه حاشیه دارد ولی مهم این بود که نباختیم و تا لحظه آخر جنگیدیم که نکته خیلی مثبتی برای تیم ما محسوب می شود. این بازی همیشه شرایط خاص خودش را داشته، ما نیمه اول گل خوردیم و در نیمه دوم آنها وقت کشی کردند و در این وضعیت در لحظات پایانی گل زدیم که خیلی شیرین بود.»

او در مورد جو ورزشگاه منامه اظهار داشت: «این دیدار همیشه حساسیت خاصی داشته است. بحرینی ها دوست داشتند شکست 6 بر صفر بازی رفت در آزادی را جبران کنند و از طرفی حاشیه های بحرینی ها هم کار ایران را سخت می کرد. بازی کردن در زمین آنها احتیاج به ذهن آماده بازیکنان دارد تا اسیر حاشیه ها نشوند.»

او در مورد بازی با اندونزی تاکید کرد: «این تیم حذف شده و چیزی برای از دست دادن ندارد اما بازی در خانه حریف است و باید کار را خیلی جدی بگیریم تا صعودمان را از این مرحله قطعی کنیم.»


ویدیو مرتبط :
بازی فوق العاده مهدوی کیا مقابل یوونتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشین قطبی:مهدوی کیا باید در یک بازی بزرگ در تهران خداحافظی کند



 

افشین قطبی:مهدوی کیا باید در یک بازی بزرگ در تهران خداحافظی کند

 

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که نظر افشین قطبی برای دیدار خداحافظی مهدی مهدوی کیا، یک بازی تیم ملی در تهران است.

خسرو والی زاده درباره بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا گفت: ازسوی فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی تماس گرفته شده که مهدوی کیا در دیدار با برزیل از تیم ملی خداحافظی کند، اما قطبی معتقد است که این مراسم بهتر است در یک دیدار بزرگ ملی که در تهران برگزار می شود، صورت گیرد. نظر قطبی دیداری است که تیم ملی ایران قرار است 26 ابان ماه با یک تیم بزرگ در تهران برگزار کند.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره دعوت از بازیکنان دیگری برای دیدار با برزیل گفت که برای آن مسابقه فقط جواد نکونام و مسعود شجاعی به تیم ملی اضافه خواهند شد و کلیه 20 بازیکن حاضر در اردن نیز به امارات خواهند رفت.

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و برزیل قرار است ساعت 21 پنجشنبه 15 مهرماه جاری در ابوظبی برگزار شود.