ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منچستر‌سیتی به خاطر پوگبا رکورد می‌زند


منچسترسیتی برای خرید ستاره فرانسوی، رکوردشکنی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی به حدی سبک بازی پل پوگبا، ستاره یوونتوس را دوست دارد که سران تیمش را مجاب به رکوردشکنی در زمینه خرید یک بازیکن کرده است.

بازیکن پرمشتری یوونتوس این روزها تیم‌های زیادی را خواستار خود می‌بیند اما انگار باشگاه ایتالیایی با رقمی در حد واندازه‌های پول پرداختی به بیل از طرف رئال‌مادرید در سال 2013، قصد فروش الماس خود را دارد.

البته قانون فیرپلی اقتصادی که دو فصل منچسترسیتی را از خریدهای بزرگ بازداشت، مانع بزرگی بر سر انتقال پوگبا به سایر تیم‌هاست اما شیخ منصور، رئیس منچسترسیتی همان‌طور که اخیرا اشاره کرده مایل است این تابستان یک خرید بزرگ انجام دهد چون برخلاف فصل قبل باشگاهش مجاز به انجام یک خرید گران خواهد بود؛ درست برعکس چلسی!

در این بین پاری‌سن‌ژمن و البته بارسلونا هم مدام پوگبا را وسوسه می‌کنند.

هر تیمی که خواستار پوگبا باشد، باید حقوق هفته‌ای 346 هزار یورویی او را بپردازد.

البته بارسلونا در صورت خرید او باید تا ژانویه 2016 برای استفاده  از این الماس صبر کند چون تا آن زمان از هرگونه خرید و فروش در فصل نقل و انتقالات محروم است.

یوونتوس تا پایان یورو 2016 قصدی برای فروش پوگبا نداردو ترجیح می‌دهد آن زمان با بالاتر رفتن قیمت ستاره تیمش پس از  درخشش احتمالی در تورنمنت خانگی، پول خوبی به جیب بزند.

سران یوونتوس از هم اکنون با خرید خدیرا از رئال‌مادرید، پروژه زندگی بدون پوگبا را کلید زده‌اند.


ویدیو مرتبط :
گل مردود پوگبا؛ یوونتوس ( 0 ) - منچستر سیتی ( 0 )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منچسترسیتی با پوگبا رکورد بریتانیا را می‌زند!


آبی‌پوشان شهر منچستر با پیشنهادی اغواکننده به دنبال به خدمت گرفتن هافبک فرانسوی بانوی پیر و شکستن رکورد نقل‌و‌انتقالات بریتانیا هستند.

خبرگزاری تسنیم: براساس گزارش‌های منتشرشده باشگاه منچسترسیتی قصد دارد برای جذب پل پوگبا پیشنهادی 71 میلیون پوندی به یوونتوس بدهد، هافبک 22 ساله‌ای که زیرنظر تیم‌هایی همچون بارسلونا، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و منچستریونایتد هم هست.

اگر این انتقال عملی شود رکورد نقل‌و‌انتقالات بریتانیا شکسته خواهد شد، رکوردی که با 59.7 میلیون پوند در اختیار آنخل دی‌ماریا، هافبک آرژانتینی منچستریونایتد است. مسئولان باشگاه بارسلونا هم اخیراً طی نشستی که با سران باشگاه یوونتوس در پروجای ایتالیا داشتند، پیشنهادی 57 میلیون پوندی را به یوونتوسی‌ها برای جذب پوگبا ارائه دادند.

براساس گزارش «دیلی‌استار» اگر هافبک پیشین شیاطین سرخ به رقیب همشهری این تیم ملحق شود باید رقم یک میلیون پوند به منچستریونایتد بپردازد. این رقم احتمالاً طبق توافقی بوده که در زمان فروش پوگبا به یووه بین دو باشگاه منعقد شده بود که براساس آن اگر وی از طریق این باشگاه ایتالیایی به یک تیم انگلیسی ملحق شود چنین رقمی به منچستریونایتد پرداخت شود.

این نشریه انگلیسی همچنین گزارش داد آبی‌ها شهر منچستر در آستانه به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ از لیورپول در ازای 45 میلیون پوند هستند.