ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

منظور کاسیاس از انتشار این عکس چیست؟



منظور کاسیاس از انتشار این عکس چیست؟

کاپیتان رئال مادرید با قراردادن عکسی در صفحه اش درایسنتاگرام، قصد انتقال پیغامی داشته؛ شما منظور او را متوجه می شوید؟

سایت گل- ایکر کاسیاس، دروازه بان باتجربه و افسانه ای رئال مادرید که چند ماهی است مورد بی مهری ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال قرار گرفته و با وجود رهایی از بند مصدومیت همچنان نیمکت نشین است، می داند که با جدایی مورینیو از رئال، اوضاع به سان سابق خواهد شد و به احتمال قریب به یقین او به درون دروازه رئال بازخواهد گشت.

ولی در طول این مدت غیبت، اتفاقاتی رخ داد که شاید کاسیاس را کمی دل سرد کرده است.چرا که به عنوان مثال در طول ماه های اخیر،هواداران بارها کاسیاس را جاسوس خواندند و به نحوی او را به باد انتقاد گرفتند.

به گزارش روزنامه آ.اس، حالا ایکر کاسیاس در صفحه اینستاگرامش، عکسی را قرارداده که در آن ، یک مشت تخمه در کف دست او می بینیم و زیرش این پیغام را می خوانیم:« من از تخمه های شور خوشم می آید.» همین عکس شبکه های اجتماعی اسپانیایی را به هم ریخته؛ خیلی ها معتقدند که منظور کاسیاس به آن دسته از هواداران رئال بوده که اصطلاحا «تخمه خورها« نامیده می شوند؛ افرادی که به عقیده خیلی ها برای تخمه خوردن به برنابئو می روند و نه برای تماشای بازی.

 

کاسیاس,ایکر کاسیاس,عکس صفحه ایسنتاگرام کاسیاس

 

بدین ترتیب کاسیاس ممکن است با انتشار این عکس پاسخی به این دسته افراد که اخیرا انتقادات زیادی نیز از او داشته اند و به نفع مورینیو موضع گرفته اند داده باشد. درعین حال برخی دیگر از هواداران رئال معتقدند که او این کار را به عنوان نمودی از حمایت از گونسالو ایگواین انجام داده باشد... چرا که تخمه به زبان اسپانیایی، پیپا نامیده می شود و لقب گونسالو ایگواین هم پیپیتا است.

چرا که کاسیاس روزی این عکس را در صفحه اش دراینستاگرام قرار داده که در رسانه های ایتالیایی کار انتقال ایگواین یا ال پیپیتا به یوونتوس تمام شده اعلام شده است./سایت گل

 

 

 


ویدیو مرتبط :
منظور این عکس چیه؟توضیحات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار عکس های بی حجاب یک خانم سیاسی



 

 

 

الف: امروز متوجه شدم یکی از سایت های ظاهرا مدعی اصولگرائی، عکس های قدیمی خانمی محجبه را چاپ کرده است که در آن عکس ها ایشان بدون پوشش اسلامی هستند. نمی دانم این دوستان جاهل می خواهند با این کارشان چه چیزی را ثابت کنند؟ می خواهند بگویند فلانی قبلا بی حجاب بوده و امروز با حجاب شده است؟ این که اتفاقا برتری ایشان را از جهتی نشان می دهد. نشان می دهد که ایشان حجاب شان (بر خلاف بسیاری بانوان دیگر) ارثی نبوده است.

این کار بنده را یاد حرکت برخی انداخت که برای خراب کردن شهید آوینی عکس های دوران جوانی آن شهید را به رهبری نشان می دادند تا به زعم خودشان نشان دهند آن شهید در دوران جوانی مسلمان معتقدی نبوده ولی در مقابل آقا با درایت خودشان کلی از اینکه شهید آوینی اینقدر تغییر کرده اند تعریف و تمجید کردند.

نمایش دادن عکس های قدیمی (بدون حجاب اسلامی) یک خانم مسلمان حتما غیرشرعی و صد در صد خلاف مرام و اخلاق اسلامی است و بنده مطمئن هستم رهبر انقلاب هم با آن مخالفند (مراجعه کنید به صحبت های ایشان در باب غیبت و عکس گرفتن)

بر فرض که آن خانم امروز ضدیت با نظام دارد و مجرم باشد-که هست- بنده و شما چه حقی داریم عکس های دوران جوانی ایشان را با ظاهر غیر اسلامی چاپ و نشر کنیم؟ این چه اسلامی است؟ این چه تبعیت از رهبری است؟ این چه حزب اللهی گری است؟ این چه دفاعی از نظام جمهوری اسلامی است؟ این چه مردانگی است؟ این چه روش انتقاد کردن است؟چه روش تذکر دادن است؟ چه روش دفاع از انقلاب است؟ این خانم به اندازه خود انقدر تخلف و اشتباه و جهالت دارد که برای نقد وی نیازی به توسل کردن به این روشها نیست.

فکر می کنم سایر رسانه های حزب اللهی هم باید این اقدام ضد اخلاقی و غیر شرعی را محکوم کنند تا فردا روز این شیوه ماکیاویلیستی در میان برخی جاهلان ظاهرا مذهبی جا نیفتد...../تحلیل:عصرایران