ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مندز: رونالدو عاشق منچستر یونایتد است


مدیربرنامه‌های ستاره پرتغالی رئال‌مادرید با اعتراف به اینکه این بازیکن 31 ساله هنوز هم به شیاطین سرخ علاقه دارد، احتمال بازگشت وی به اولدترافورد را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: خورخه مندز، مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو یکی از افراد نام آشنایی بود که شب گذشته (دوشنبه) در مراسم اکران فیلم زندگی ستاره پرتغالی رئال مادرید در لندن حضور داشت و در آنجا امید هواداران منچستریونایتد را برای دوباره دیدن رونالدو در پیراهن شیاطین سرخ، کمرنگ‌تر از قبل کرد.

مندز اظهار داشت: رونالدو عاشق منچستریونایتد و رئال مادرید است، اما او کفش‌هایش را در مادرید آویزان خواهد کرد.

مندز در ادامه با بیان اینکه فیلم ساخته شده درباره رونالدو بیشتر به ابعاد شخصی زندگی او اشاره دارد، تأکید کرد: نظر مردم درباره رونالدو با آن چیزی که هم‌تیمی‌های رونالدو از او می‌دانند، فرق دارد. این فیلم به مردم کمک می‌کند کریستیانو رونالدوی واقعی را بهتر بشناسند.

مدیربرنامه‌های رونالدو در پایان به وضعیت ژوزه مورینیو، یکی دیگر از ستاره‌های دنیای فوتبال که او مسئولیت امور مربوط به قراردادها و نقل‌و‌انتقال‌شان را برعهده دارد، اشاره کرد. مندز درباره مورینیویی که به خاطر نتایج ضعیف چلسی در این فصل شایعات فراوانی در خصوص احتمال اخراجش شنیده می‌شود، گفت: مورینیو بهترین مربی دنیاست و او دقیقاً می‌داند که دارد چه کاری انجام می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
گل رونالدو به منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین و بدترین خرید‌های تاریخ منچستر یونایتد


هرساله در لیگ‌های اروپایی پول‌های هنگفتی خرج خرید بازیکن می‌شود و بسیاری از آن‌ها برباد می‌رود.