ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی کری خوانی را برای پرسپولیسی ها شروع کرد/«من مرد دربی ها هستم!»



اخبار,اخبارورزشی,پرویزمطلومی

پرویز مظلومی که موفق شده 4 بار متوالی پرسپولیس را در دربی ها ببرد، از همین حالا برای قرمزها کری می خواند.

سرمربی جدید استقلال در این باره به روزنامه 90 می گوید: «من مرد داربی ها هستم.» او همچنین می گوید: «کاری می کنم هواداران از تماشای بازی های استقلال لذت ببرند.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
پرسپولیسی کوچولو کری خوانی برای مظلومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری خوانی کنایه آمیز برهانی برای پرسپولیسی‌ها + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,آرش برهانی

 

اخبار ورزشی - کری خوانی کنایه آمیز برهانی برای پرسپولیسی‌ها + عکس

مهاجم استقلال که امسال نتواست جامی با این تیم کسب کند گفت: این برای اولین سال است که در ۸ سال اخیر، فصل را بدون جام تمام کردم.

آرش برهانی امروز در صفحه اجتماعی اش نوشت: افتخار می کنم که استقلالی هستم و در این 8 سال هیچ فصلی را بدون جام تمام نکرده بودم. برای من قهرمانی در یکی از جام ها عادت شده بود و باید از هواداران استقلال عذرخواهی کنم که در این فصل نتواستیم آنها را خوشحال کنیم.

برهانی در قسمت دیگری از حرف هایش که به نظر می رسد کنایه به بازیکنان و هواداران پرسپولیس بوده، گفته است: همیشه خوشحالی ما برای گرفتن جام بوده است نه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا. داداش کوچک، شرمنده و دوستدار شما.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,آرش برهانی

 اخبار ورزشی - جام نیوز