ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مظلومی: امیدوارم بازهم حضور پرشور هواداران را ببینم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد در بازی‌های آینده هم شاهد حضور پرشور تماشاگران این تیم در ورزشگاه باشد.

به گزارش تسنیم، پرویز مظلومی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این پیروزی اظهار داشت: این برد را به تیمم تبریک می‌گویم. باید از بازیکنانم تشکر کنم. ان‌شاءالله باز هم شاهد حضور پرشور تماشاگران باشیم تا بتوانیم در بازی‌های بعدی نیز پیروز شویم.

وی همچنین به تمجید از تیم گسترش فولاد پرداخت و گفت: تیم گسترش فولاد تیم خوبی است و بازیکنانی تکنیکی دارد، اما تیم ما در نیمه اول کار را تمام کرد. برخی از بازیکنان مانند روزبه چشمی با پای آسیب‌دیده بازی کردند. معمولاً کمتر بازیکنی با این وضعیت بازی می‌کند. اسماعیلی هم در جریان بازی با آسیب‌دیدگی روبه‌رو شد و همین موضوع کار را برای ما دشوار کرد.

مظلومی ادامه داد: وقتی تیم حریف  10 نفره شد، بازیکنان ما کمی ملاحظه کردند، ولی در هر حال این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم به همین منوال پیش برویم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. تیم حریف بعد از 10 نفره شدن می‌دانست که شکست خورده و به همین دلیل حمله می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه تیمش می‌توانست گل‌های بیشتری در این بازی به ثمر برساند، خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم گل سوم را به گسترش فولاد بزنیم، اما بازیکن‌مان بی‌دقتی کرد. اگر آن توپ تبدیل به گل می‌شد کار ما در نیمه دوم آسان‌تر بود، اما گل نزدیم و بی‌تجربگی کردیم. البته تیم مقابل هم حریف آسانی نبود. آنها نیز حمله می‌کردند و توانستند یک گل را جبران کنند. به نظرم تیم ما خوب بازی کرد، اما بعد از مصدومیت دو نفر از هافبک‌های‌مان کمی شرایط تغییر کرد.

مظلومی درباره قضاوت رضا کرمانشاهی داور این مسابقه گفت: کرمانشاهی شجاعانه قضاوت کرد و باید به او تبریک بگویم، یک پنالتی هم برای گسترش فولاد گرفت که رحمتی شجاعانه مانع گل شدن آن پنالتی شد که بازی برگشت، اخطارها، خطاها، آفساید و همه چیز به جا بود و وقتی داوری خوب بوده نمی‌توان چیزی گفت، با اینکه کرمانشاهی یک پنالتی به ضرر ما گرفت و چند بازیکن ما را با اخطار جریمه کرد، اما قضاوتش  خوب بود و ایرادی نمی‌توان گرفت.

وی درباره اینکه فراز کمالوند گفته نتیجه عادلانه بازی تساوی 2-2 بود اظهار داشت: او نظر خودش را گفته و برای ما هم قابل احترام است اما ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

 

 به گزارش تسنیم، پرویز مظلومی پس از پایان کنفرانس در اعتراض به حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: بسیاری از هواداران ما بیرون از ورزشگاه بودند و اجازه ندادند که وارد طبقه اول شوند. این در حالی بود که اگر اجازه می‌دادند طبقه اول هم پر می‌شد.

وی در مورد حضور فرهاد مجیدی اظهار داشت: باید از او تشکر کنم که به ورزشگاه آمد تا استقلال را حمایت کند. با حضور مجیدی بازیکنان و هواداران روحیه گرفتند و باعث شد این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

 

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
حضور پرشور هواداران بارسلونا در برلین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دست‌گل‌ آبی ضیاء برای مظلومی/ مظلومی: امیدوارم هواداران استقلال هم علی‌ضیاء را ببخشند




دست‌گل‌ ضیاء برای مظلومی
مظلومی: امیدوارم هواداران استقلال هم علی‌ضیاء را ببخشند

بعد از وساطت حبیب کاشانی، پرویز مظلومی عذرخواهی علی ضیاء را قبول کرد و باهم آشتی کردند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حبیب کاشانی امشب با حضور در اردوی استقلال، علی‌ضیاء و پرویز مظلومی را آشتی داد.

علی ضیاء با دست گل به اردوی آبی‌ها رفت و با عذرخواهی از پرویز مظلومی دل مربی آبی‌ها را به دست آورد.

مظلومی هم بعد از آشتی با علی ضیاء گفت: من علی را بخشیدم و امیدوارم هواداران استقلال هم او را ببخشند.البته در مورد ممنوع‌التصویر شدن علی من بی تقصیر هستم و این تصمیمی است که مسئولان صدا و سیما گرفته‌اند و باید از کانال صداو سیما این موضوع پیگری شود.

وی در پایان گفت: علی ضیاء جوان است و بیش از حد احساسی شده و نتوانسته خودش را کنترل کند.

 

اخبار ورزشی - فارس