ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصر حریف المپیکی والیبالیست‌های ایران


تیم ملی والیبال مصر پنجمین حریف ایران در مرحله گروهی المپیک 2016 ریو شد.

خبرگزاری ایسنا: بعد از مشخص شدن دوازده تیم حاضر در المپیک، گروه‌ بندی کامل این بازی های مشخص شد و تیم ملی ایران نیز پنجمین حریف خود در این رقابت‌ها را شناخت.

گروه‌بندی رقابت‌های انتخابی المپیک بر اساس آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی در پایان سال 2015 میلادی صورت گرفته است.

در گروه A این رقابت‌ها تیم برزیل، آمریکا، ایتالیا، فرانسه، کانادا و مکزیک حضور دارند.

تیم ملی ایران نیز که برای نخستین بار جواز حضور در المپیک را کسب کرده است، در گروه B‌ با تیم‌های روسیه، لهستان، آرژانتین، کوبا و مصر هم‌گروه است.

از هر گروه چهارتیم راهی دور بعد می‌شوند.

برزیل به عنوان میزبان بازی‌های المپیک سهمیه گرفت.

آمریکا و ایتالیا نیز به عنوان قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی 2015 راهی ریو شدند.

در رقابت‌های انتخابی قاره‌ها نیز روسیه (قهرمان اروپا)، مصر (قهرمان آفریقا)، آرژانتین (قهرمان آمریکای جنوبی)،‌ کوبا (قهرمان آمریکای شمالی) چهار سهمیه را کسب کردند.

تیم‌های لهستان، ایران، فرانسه و کانادا نیز به عنوان چهارتیم برتر رقابت‌های انتخابی المپیک در ژاپن به المپیک رسیدند.

مکزیک نیز در آخرین رقابت انتخابی موفق به کسب سهمیه شد.


ویدیو مرتبط :
المپیکی های ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین پیروزی والیبالیست های ایران در راه انتخابی المپیک / پورتوریکو حریف سرسختی نبود



والیبال , المپیک , خولیو ولاسکو

 

شاگردان ولاسکو به راحتی پورتوریکو را از پیش رو برداشتند.

به گزارش خبرآنلاین؛سه بر یک؛این نتیجه بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل پورتوریکو است.آنها در چهارمین بازی خود از رقابت های انتخابی المپیک موفق شدند این حریف نه چندان قدرتمند خود را از پیش رو بردارند.

با شکست پورتوریکو ملی پوشان ایران به سومین پیروزی خود در این رقابت ها دست پیدا کردند.آنها روز گذشته و در عین ناباوری مقابل استرالیا شکست خوردند تا شرایط برای صعود به المپیک را کمی سخت کنند.

تیم ایران با علیرضا نادی، محمد موسوی، سعید معروف، فرهاد قائمی، حمزه زرینی و امیر غفور بازی را آغاز کرد و در پایان موفق شد با امتیازهای ( 26-24 ، 25-16 و 22-25 و 25- 20 ) پورتوریکو را شکست دهد تا به امتیاز 8 در جدول رده بندی برسد.

این در حالی است که پورتوریکو همچنان بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارد. ملی پوشان کشورمان فردا ساعت 6:30 صبح و در پنجمین دیدار خود به مصاف ونزوئلا خواهند رفت.../خبرآنلاین