ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصاف با آگسبورگ، استثنایی‌ترین دیدار تمام دوران ورزشی گواردیولا



"اخبار,اخبار

مصاف منجر به برد ۳ بر یک مقابل آگسبورگ، با توجه به در اختیارنداشتن مدافع میانی، استثنایی‌ترین پیکار دوران ورزشی پپ گواردیولا بوده است.

به گزارش  فارس نشریه کیکر در گزارشی که امروز (دوشنبه) منتشرکرد، مصاف شب گذشته هفته بیست و یک بوندس‌لیگا مقابل آگسبورگ را جدالی خاص در دوران فعالیت گواردیولا به عنوان مربی خواند.

این نشریه از قول مربی ۴۵ ساله کاتالانی‌ نوشت: مصاف با آگسبورگ اولین بازی زندگی دوران ورزشی‌ام بود که تیمم مدافع میانی نداشت.

گزارشگر کیکر با استفاده از این گفته مربی اسپانیایی نوشت برای دیداری که بایرنی‌ها ۳ بر یک برنده شدند، پپ در قلب دفاع تیمش مدافع میانی نداشت. زیرا به خاطر مصدومیت مدافعین میانی همچون مارتینز، بواتنگ و باداشتوبر، مجبور شد از یک مدافع کناری همانند آلابا و یک هافبک یعنی یوشوا کیمیش به عنوان زوج قلب دفاع تیمش استفاده کند.

اتفاقی که در دوره ۳ ساله حضورش به عنوان مربی بایرن و قبل تر مربیگری بارسا و پیش‌تر از آن، دوران فعالیتش به عنوان بازیکن، برایش سابقه نداشت.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
مروری بر کارنامه ورزشی گواردیولا با بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار مخفیانه گواردیولا با مدیر ورزشی سیتی در آمستردام +عکس



مرد اسپانیایی همزمان با هدایت بایرن در حال بررسی بازیکنانی است که برای فصل بعد در نظر دارد.

به گزارش فارس، مرد اسپانیایی همزمان با هدایت بایرن در حال بررسی بازیکنانی است که برای فصل بعد در نظر دارد.

درهمین راستای خبر حضور پنهانی پپ و دیدار او با تیکسی بیگریستن  مدیر ورزش باشگاه من‌سیتی در آمستردام شنیده شد که امروز عکس‌های این دیدار که بصورت مخفیانه انجام شد در رسانه منتشر شد.

عکس زیر حضور پپ در آمستردام و دیدارش با نماینده باشگاه من‌سیتی را نشان می‌دهد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - فارس