ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مصائب تمدید قرارداد با برانکو / تعدد تصمیم‌گیری ها و مخالفت با نظر طاهری



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

تمدید قرارداد برانکو موضوعی است که طاهری پیگیری‌اش می‌کند اما با مخالفت‌هایی مواجه می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی اكبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس اخیرا در چند مصاحبه گفته كه قصد دارد قرارداد برانكو با پرسپولیس را تمدید كند. اما او با وجود اینكه همه باشگاه است، فعلا نتوانسته به خواسته اش برسد. با وجود اینكه برانكو توانسته امسال تیمی خوب را روانه لیگ كند و بازی های زیبایی به نمایش بگذارد، اما اعضای هیات مدیره پرسپولیس موافق تمدید زودهنگام قرارداد این مربی كروات نیستند.


به همین دلیل طاهری هم نتوانسته این قرارداد را تمدید كند. روزنامه پیروزی در شماره روز شنبه خود اشاره ای به این موضوع داشته و تیتر زده است: «مشكل پرسپولیس با تعدد تصمیم گیری ها. مذاكرات با برانكو بعد از پیشنهاد مالی باشگاه.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
آموزش تمدید آنلاین قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش طاهری به پرسپولیسی ها/ قرارداد برانکو تمدید می شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی اکبر طاهری اعلام کرد قرارداد برانکو با پرسپولیس تمدید می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز خبری خوب به هواداران این تیم داد. طاهری اعلام کرد که قرارداد برانکو با پرسپولیس تمدید می شود. طاهری گفت: «خیال هواداران راحت باشد. قرارداد برانکو به زودی تمدید می شود.»


این حرفی بود که طاهری در جمع بازیکنان زد. از آنجا که پرسپولیس اخیرا خوب بازی می کند و نتایج خوبی هم گرفته، هواداران تیم دوست دارند که قرارداد این مربی تمدید شود.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین