ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مشکل بنگر برای حضور در تراکتور


به نظر می رسد کاپیتان سال گذشته پرسپولیس در نزدیکی پیوستن به تراکتورسازی قرار دارد.

کاپ: در حالی که امیر قلعه نویی، محسن بنگر را در لیست خود قرار داده و به حضور او اصرار دارد اما یک مشکل بزرگ برای حضور این بازیکن در تبریز به وجود آمده است. پس از درگیری سال گذشته بنگر و سینا عشوری در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی هواداران تبریزی خاطره خوشی از کاپیتان سال قبل پرسپولیس ندارند و اعلام کردند راضی به حضور وی نیستند.

با این حال قلعه نویی روی جذب بنگر پافشاری کرده است و او را می خواهد.

کاظم شهریاری، مدیرروابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره تهدید بنگر در صورت حضور در تبریز به کاپ گفت: اصلا معلوم نیست بنگر به تراکتورسازی بیاید یا خیر. هنوز چیزی دراین باره قطعی نیست و من هم تهدیدی نشنیدم.


ویدیو مرتبط :
گل بنگر ( پرسپولیس و تراکتور هفته هفتم )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد: دوست دارم به المپیک بروم اما آنها با حضور من مشکل دارند



احمدی نژاد: دوست دارم به المپیک بروم اما آنها با حضور من مشکل دارند

رییس جمهور كشورمان جهت حضور در بازی‌های المپیك 2012 لندن و تشویق ورزشكاران ایرانی ابراز علاقه كرد.

 

 فارس: محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور امروز پنج‌شنبه ‌در آئین تجلیل از قهرمانان رشته های ورزشی در سال 90 با اشاره به قهرمانی‌های جوانان ایران اسلامی ر رشته‌های مختلف ورزشی گفت: آقای عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان دو نکته بسیار مهم را از من در خصوص بحث ورزش پیگیری می‌کردند.

 

وی افزود: اولین مسئله بحث اختصاص بودجه به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی برای اتمام هرچه سریعتر آنها بود که ما هم این مسئله را قبول داریم و ‌انشاءالله هرچه زودتر و در اوایل امسال ما بودجه را در اختیار وزارت ورزش قرار خواهیم داد تا این پروژه‌ها به اتمام رسیده و تجهیز شوند.

احمدی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: مساله دیگر پرداخت مابه‌التفاوت قیمت سکه‌های اهدایی به جوانان ورزشکار است که با افزایش قیمت سکه کمی مشکل ایجاد شده است.

وی افزود: چه کسی بهتر از جوانان ورزشکار ما و ما این مابه‌التفاوت را پرداخت خواهیم کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: ‌عزیزان من مهمتر از بحث مدال‌آوری روش و منش قهرمانی است.

 

وی گفت: امروز تمام تلاش ما باید سرافرازی ایران باشد البته الگوی ما در بحث ورزشی باید فتوت و جوانمردی باشد و این اخلاق باید جهانی شود، چراکه ‌زمانی که این اخلاق جهانی شود، ما پیروز واقعی میادین ورزشی هستیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هدف اصلی از ورزش ترویج محبت و کرامت انسانی است، ادامه داد: برخی‌ها برای رسیدن به اخلاق دست به هزاران کار می‌زنند اما این چه ارزشی دارد، لذا مهم برای ما اخلاق ورزشی است.

احمدی‌نژاد با اشاره به در پیش بودن المپیک سال 2012 گفت: این المپیک از جهات گوناگون برای ما بسیار مهم است و شاید قهرمان‌های زیاد در این المپیک همان کاری می‌کنند که آرش کرد.

وی افزود: البته آرش یک اسطوره و نمادی از عشق به ایران است اما به هر حال آنها در این المپیک در تلاش هستند تا برای جوانان ما حاشیه درست کنند.

 

وی افزود: 33 سال است که آنها تبلیغ می‌کنند جوان ایرانی نمی‌تواند روی سکو برود، ‌‌البته جوانان ما در میادین المپیک همواره کار آرش را می‌کنند و باید تن و جان خود را به خدا بسپارند.

 

احمدی‌نژاد با اشاره به ارتقای رتبه ایران در گوانگجو از رتبه دهم به رتبه چهارم گفت: من نمی‌خواهم صحبتی راجع به رتبه ما در المپیک لندن بکنم چراکه جوانان ما با آن روحیه ایمانی و اراده مستحکم و شجاعت از نظر ما قهرمان محسوب می‌شوند اما امروز این سکوها و مدال‌ها در دنیا برای ملت‌ها قدر و قیمت دارند و ما باید نام ایران را در جهان بالا ببریم.

 

رئیس جمهور ادامه داد: ‌زمانی که هیچ کدام از آنها نبودند، ایران بود و همه آرزو داشتند تا به ایران متصل شوند و با نام ایران افتخار کسب کنند و امروز نیز ما باید نیز این کار را بکنیم البته این کار سخت است اما شدنی است و ‌من به توانمندی جوانان ایران عزیز اطمینان دارم.

وی افزود: دختران عزیز ما در شرایط کاملا نابرابر قهرمان می‌شوند و انشاءالله جوانان ما توانایی خود را برای رفتن به روی سکو به کار خواهند گرفت و در رتبه بالاتری در المپیک قرار خواهند گرفت.

 

وی با اشاره به تمایل خود برای حضور در المپیک سال 2012 لندن افزود: متاسفانه آنها با حضور من مشکل دارند وگرنه من دوست دارم که در المپیک حاضر شوم و جوانان عزیز را تشویق کنم.

رئیس جمهور در پایان سخنرانی برای تمام جوان ورزشکار ایرانی آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم از هزار و 95 ورزشکار و همچنین فدراسیون‌های نمونه در عرصه مدال‌آوری تقدیر به عمل آمد./فارس