ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسی: ایران شجاع و عالی بود


سخنان ˈلیونل مسیˈ مهاجم و کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از بازی در مقابل ایران در رسانه های خارجی بازتاب زیادی داشت.

ایرنا: لیونل مسی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ایران به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که ما بازی سختی را پشت سرگذاشتیم و صادقانه می گویم که ایران یک نمایش خوب و عالی داشت و راه های نفوذ ما را بسته بود.

ˈخبرگزاری فرانسهˈ AFP نیز با انتشار سخنان این مهاجم تیم ملی آرژانتین نوشت:لیونل مسی شکستن سد دفاعی ایران را کار سختی خواند.

این خبرگزاری افزود:مسی گفته که در نیمه نخست تلاش کردیم تا بتوانیم به دروازه ایران نزدیک شویم اما آنها به خوبی دفاع کردند و برای این کار سازماندهی شده بودند.

آسوشیتدپرس نیز با انتشار سخنان وی پس از بازی در مقابل ایران گفت:به گفته لیونل مسی، ایران چند موقعیت خوب نیز برای گلزنی داشت، ولی بازیکنان آرژانتین هوشیار بودند.


ویدیو مرتبط :
سرعت اینترنت عالی تر از عالی البته تو ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده روسیه در 1+5 با معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرد



 

 

 نماینده روسیه در 1+5 با معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرد

 

ژنو- معاون وزیر امور خارجه روسیه و نماینده این کشور در مذاکرات ایران و گروه 1+5، شب گذشته با معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کرد.

سرگئی ریابکوف شب گذشته (یکشنبه) با حضور در محل اقامت تیم مذاکره کننده ایرانی در ژنو درخواست ملاقات با دکتر سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان را داشت که با برگزاری این دیدار میان وی و دکتر علی باقری معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان موافقت شد.

در این دیدار، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان تأکید کرد که مبنای مورد قبول ایران برای مذاکره با کشورهای عضو گروه 1+5 نامه 6 ژوئیه 2010 (15 تیر 89) دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به خانم کاترین اشتون رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا است و آن را قابل تغییر نمی‌دانیم.

در این دیدار، تلاش طرف روسی برای ایجاد فضای مثبت در مذاکرات مورد توجه قرار گرفت...../تحلیل:ایرنا