ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مسلمان سرخپوش شد / بابک حاتمی: می‌توانستند زودتر رضایت‌نامه‌ام را بگیرند



اخبار,نقل و انتقالات نیم فصل لیگ چهاردهم

اخبار ورزشی - نقل و انتقالات نیم فصل لیگ چهاردهم؛

محمد قاضی و محسن مسلمان به فولاد پیوستند

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال و بازیکن پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوستند. .

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسلمان بعدازظهر امروز سه‌شنبه ضمن حضور در ساختمان مرکزی باشگاه فولاد خوزستان و گفتگو با سیف‌الله دهکردی با این باشگاه به توافق نهایی رسید و تا پایان فصل جاری به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شد.

 

باشگاه فولاد خوزستان پیش از این با احمد آل نعمه و آلویس نونگ نیز به توافق رسیده بود و به این ترتیب این سومین خرید این تیم برای به حساب می‌آید.

 

پیش از این باشگاه استقلال خواهان حضور محسن مسلمان شده بود که به خاطر مبلغ بالای این بازیکن، این انتقال صورت نپذیرفت.

 

همچنین سایت باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد محمد قاضی مهاجم پیشین استقلال و پرسپولیس، با حضور در ساختمان مرکزی باشگاه فولاد خوزستان، با عقد قرارداد 6 ماهه به این تیم اهوازی پیوست.

 

این مهاجم عصر امروز سه‌شنبه قرارداد خود را با استقلال فسخ کرده بود و علاوه بر تیم فوتبال فولاد خوزستان از دو باشگاه پرسپولیس و پدیده مشهد هم پیشنهاد رسمی داشت.

 

-------------------------------

بابک حاتمی:

می‌توانستند زودتر رضایت‌نامه‌ام را بگیرند/ من به سایپا پولی ندادم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه می‌توانست زودتر رضایت‌نامه‌اش را بگیرد. .

به گزارش خبرنگار مهر، بابک حاتمی پس از اینکه امشب سه‌شنبه با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد رسمی خود با تیم فوتبال پرسپولیس را به ثبت رساند، در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: از همه خبرنگاران و هوادارانی که تا این لحظه منتظر من بودند، تشکر کرده و امیدوارم بتوانم گوشه‌ای از زحمات آنها را پاسخ دهم.

 

وی با بیان این جمله که مشکلش تنها رضایت‌نامه بود، افزود: خوشبختانه در آخرین لحظات رضایت‌نامه‌ام صادر شد، هرچند یک گله دارم. درست است باشگاه پرسپولیس با مشکلات مدیریتی مواجه است اما رضایت‌نامه‌ام می‌توانست زودتر از اینها گرفته شود.

 

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه 200 میلیون تومان پول رضایت‌نامه‌اش را خودش به باشگاه داده‌‍ است، اظهار کرد: این مساله صحت ندارد زیرا 200 میلیون را باشگاه پرسپولیس و به صورت دو چک 100 میلیون تومانی پرداخت کرده است.

 

وی همچنین در مورد اینکه باشگاه سایپا تنها پول نقد می‌خواست، خاطرنشان کرد: تاریخ این چک‌ها برای فردا چهارشنبه بوده و پول نقد محسوب می‌شود.

 

حاتمی در پایان در مورد اینکه در بدترین شرایط به پرسپولیس آمده است، گفت: بله اینچنین است اما امیدوارم بتوانم با تلاش خود و سایر نفرات تیم بتوانیم پرسپولیس را از بحران خارج کنیم.

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
حضرت علی زودتر مسلمان شد یا ابوبکر ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ مسلمان رضایت‌نامه‌اش را دریافت کرد/ شماره پیراهن محسن مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,محسن مسلمان

محسن مسلمان از دریافت رضایت‌نامه خود از باشگاه ذوب‌آهن خبر داد..

محسن مسلمان از دریافت رضایت‌نامه خود از باشگاه ذوب‌آهن خبر داد. مسلمان با انتشار عکس زیر نشان داد مانند 2 فصل پیش پیراهن شماره 77 پرسپولیس را به تن خواهد کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,محسن مسلمان

 

اخبار ورزشی - جام نیوز