ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرفاوی: استقلال خودزنی نکند قهرمان است


سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: علی دایی برای ایران در دنیا یک فرد شناخته شده است و خود من هم به او رای می‌دهم.

خبرگزاری فارس: عبدالصمد مرفاوی در خصوص حضورش در بین بهترین مهاجمان نوک بعد از انقلاب اظهار داشت: در هر صورت همین که به فکر ما بودند و نامی از پیشکسوتان می‌برند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به انتخاب دایی گفت: من خودم هم به علی دایی رأی می دادم چون او برای فوتبال ایران در سطح ملی خیلی زحمت کشیده و فردی شناخته‌شده است. حق علی دایی بود که انتخاب شود و من هم به این موضوع احترام می‌گذارم.

مرفاوی در خصوص انتقاداتی که به نحوه انتخاب بازیکنان در برنامه 90 وارد می‌شود و گفته می‌شود فردوسی‌پور استقلالی‌های کمتری را نسبت به پرسپولیسی‌ها در نظرسنجی‌هایش گنجانده است، گفت: به نظر من اگر هم این اتفاق افتاده باشد بی‌منظور بوده است، کارشناسان تشخیص می‌دهند که چه نفراتی در بین اسامی باشند. مثلاً حمید علیدوستی یک فوتبالیست بزرگ بود و من او را می‌شناسم اما نسل جدید بازی‌ای از وی ندیده است. خود فردوسی‌پور هم چند بار اعلام کرد که نسل جدید بازیکنان قدیمی را نمی‌شناسد و شاید تنها اشکال کار همین باشد که تصاویری از عملکرد آنها پخش نشد وگرنه بازیکنی مثل علیدوستی فوق‌العاده بود.

سرمربی سابق تیم استقلال در خصوص عملکرد این تیم در رقابت‌های این فصل گفت: استقلال در صدر جدول است و اگر خودزنی نکند، مطمئناً موفق می‌شود، این تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد و به نظر من بد بازی نمی‌کند و این روند می‌تواند آنها را به قهرمانی نزدیک کند.

مرفاوی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی را برای سرمربیگری ملوان به وی مطرح شده است، گفت: فعلاً هیچ صحبتی با هیچ تیمی انجام نداده‌ام.

وی در ادامه گفت‌وگو با اشاره به مطالباتش از این باشگاه گفت: مطالباتم از استقلال یک طرف بود و حالا صبا هم به آن اضافه شده است، من مالیات طلبم از استقلال را جلو جلو پرداخت کردم و جالب است هر جا که کار می‌کنم پولم را نمی‌دهند.

مرفاوی تأکید کرد: متأسفانه آقایان پول بازیکنان خارجی را می‌دهند که از تیم امتیاز کسر نشود، اما از مایی که برای این تیم زحمت کشیدیم، هیچ خبری نیست. کمیته انضباطی هم رأی می‌دهد ولی قدرت گرفتن پول یا حق شکایت‌کننده را ندارد. وقتی شکایت یک بازیکن خارجی می‌رسد، همه دستپاچه می‌شوند و از زمین و آسمان پول جور می‌کنند، ولی به ما که می‌رسند همه چیز فراموش می‌شود، من هم زندگی دارم و این درست نیست که هر سال مربیگری کنیم ولی پول ما را ندهند، کجای دنیا چنین قانونی است؟ بازیکن خارجی شش ماه هم در استقلال بازی نکرد و پولش را گرفت و رفت، اما مایی که سالها در اینجا بازی کردیم و برای تیم مربیگری کردیم، باید برای پولمان بدویم


ویدیو مرتبط :
صمد مرفاوی؛ کارشناسی بازی استقلال و گسترش فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصرالله عبداللهی: هر کسی می‌خواهد استقلال را قهرمان کند معطل نکند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,عبداللهی

استقلال حالا فقط جام حذفی را دارد و می‌خواهد هر طور شده در این جام قهرمان شود.

به گزارش خبرآنلاین، استقلالی‌ها بعد از اینكه لیگ برتر را از دست دادند، حالا فقط به جام حذفی دل بسته اند. آبی پوشان تهرانی باید در فینال جام حذفی كه خرداد ماه برگزار می شود ذوب آهن را شكست بدهند و جام را بالای سر ببرند تا شاید این گونه ناراحتی هواداران خود را به پایان برسانند.


از طرفی حریف استقلالی ها در فینال جام حذفی، یحیی گل محمدی و ذوب آهن هستند كه حالا حضور یحیی در راس كادر فنی این تیم اصفهانی باعث شده بحث استقلالی و پرسپولیسی بودن بیش از گذشته مطرح شود. پرسپولیسی ها امیدوارند یحیی فینال جام حذفی را ببرد تا استقلال در رسیدن به این جام هم ناكام بماند. اما نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل استقلال در مورد این موضوع به خبرورزشی می‌گوید: «هر كسی می‌خواهد استقلال را قهرمان كند معطل نكند.» این صحبت عبداللهی به نوعی پاسخ به صحبت های یحیی هم هست كه گفته می خواهد فینال جام حذفی را از استقلال ببرد.