ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مردم بوسنی در بازی امشب طرفدار ایران هستند!



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار ایران برابر بوسنی

 
 اخبار ورزشی - مردم بوسنی در بازی امشب طرفدار ایران هستند!

برخی از تماشاگران تیم بوسنی دوست دارند که تیم ملی ایران به جای نیجریه صعود کند و از همین رو در دیدار ایران برابر بوسنی آنها از تیم ملی کشورمان هم حمایت می‌کنند.

روز گذشته تعدادی از طرفداران و تماشاگران حامی تیم ملی بوسنی، وقتی در سطح شهر سالوادور با خبرنگاران ایرانی رو به رو شده بودند، عنوان می‌کردند که کشور ایران و تیم ملی کشورمان را خیلی دوست دارند و حالا که تیم‌شان حذف شده دوست دارند که فردا تیم ملی ایران به عنوان تیم دوم گروه صعود کند نه نیجریه.

 آنها ابراز امیدواری می‌کردند که ایران در دیدار برابر تیم ملی کشورشان، بوسنی بتواند پیروز میدان باشند زیرا جام جهانی برای بوسنی تمام شده است و در این حالت ترجیح می‌دهند ایران صعود کند.

 این هواداران بوسنیایی علاقمند به ایران البته اذعان می‌کردند که دوست ندارند فردا تیم ملی ایران 3، 4 گل به آنها بزند اما اگر با یکی دو گل پیروز شود و صعود کند خوشحال می‌شوند. آنها گفتند که فردا در دیدار 2 تیم ایران و بوسنی علاوه بر حمایت از کشورشان طرفدار ایران هم خواهند بود. آنها تا اینجای کار از عملکرد تیم‌شان در اولین حضور در جام جهانی رضایت دارند.

 خبر دیگر اینکه بر خلاف اخباری که روز گذشته عنوان شده بود مبنی بر اینکه تیم ملی بوسنی بر خلاف نظر فیفا در زمین اصلی ورزشگاه برگزاری دیدار ایران و بوسنی تمرین کرده است، این طور نبوده و هر 2 تیم می‌توانستند در زمین اصلی تمرین خود را برگزار کنند اما با توجه به اینکه فیفا ساعت 14:30 را برای تمرین تیم ملی ایران مشخص کرده بود کی‌روش ترجیح داد که در این ساعت تمرین نکند.

 او همچنین از کیفیت چمن ورزشگاه فونته لوا چندان رضایت ندارد و به همین دلیل تشخیص داد تا بازیکنان تیم تنها روی چمن زمین قدم بزنند و تمرین خود را در همان ساعت 12:5 که نزدیک به زمان برگزاری بازی امروز (چهارشنبه) است در ورزشگاه ماراناس برگزار کنند.
 اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
شهیدی در راه کمک به مردم بوسنی، معاون سفیر بوسنی و هرزگوین را منقلب کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشی: از تساوی مقابل ایران راضی نبودم/ تصمیم کشی برای بازی با بوسنی



اخبار,اخبار ورزشی,کشی

 
 اخبار ورزشی - جام بیستم - برزیل ۲۰۱۴
کشی: از تساوی مقابل ایران راضی نبودم/ باید بوسنی را شکست دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه اعلام کرده از تساوی مقابل ایران راضی نبوده و در دیدار دوم باید بوسنی را شکست دهند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال نیجریه در دومین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل بامداد فردا (یکشنبه) و از ساعت 2 و 30 دقیقه به مصاف بوسنی و هرزگوین خواهد رفت.

این تیم که در دیدار نخست خود به تساوی بدون گل مقابل ایران دست یافت به دنبال کسب امتیاز از رویارویی خود با بوسنی است.

چند روز پیش و در داماتورو نیجریه، مردمی که برای تماشای دیدار برزیل و مکزیک به مرکز شهر رفته بودند مورد یک اقدام تروریستی قرار گرفتند که 14 کشته و 26 زخمی به جای گذاشت.

استفن کشی در مورد پیکار سخت تیمش با بوسنی گفت: اتفاق غم‌انگیزی بود. خوشایند نیست شاهد این باشیم که مردم بدون هیچ دلیلی کشته می‌شوند. بیشتر مردم نیجریه از تساوی ما مقابل ایران راضی نبودند. پس از آنکه آن بمب هم منفجر شد، همه چیز بدتر شد. این یک شرایط سخت برای نیجریه‌ای‌ها است. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم لب‌خندی روی چهره مردم نیجریه بیاوریم.

نیجریه دیدار نخست خود را مقابل ایران با تساوی به پایان برد که انتقادهای بسیاری را به همراه داشت. کشی اعلام کرده این انتقادها را درک می‌کند و می‌خواهد مقابل بوسنی همه چیز را جبران کند. بوسنی و هرزگوین هم که در دیدار نخست مقابل آرژانتین شکست خورده اگر مقابل نیجریه هم تن به شکست دهد از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

کشی در این مورد هم گفت: نیجریه در جایگاه متفاوتی قرار دارد. می‌خواهیم تحت هر شرایطی که شده این دیدار با پیروزی پشت سر بگذاریم. اتفاق‌هایی که در دیدار مقابل ایران رخ داد تمام توان ما نبود. ما از آن تساوی راضی نبودیم. در دیدار بعدی باید سه امتیاز را کسب کنیم. البته احترام بسیار زیادی برای بوسنی قائل هستم.

برخی از بازیکنان نیجریه در دیدار مقابل ایران نمایش ضعیفی از خود ارائه کردند. جان اوبی میکل یکی از آنها بود.

کشی در این مورد هم گفت: میکل یکی از بازیکنان کلیدی ما است. دوست داریم او نمایش بهتری داشته باشد و کارهایی که از او خواستیم را انجام دهد.
 اخبار ورزشی - فارس