ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مرتضی کریمی تکذیب کرد



تبانی در فوتبال

لوازم خانگی هم به ابزار تبانی فوتبال اضافه شده است؟

کمک داور سابق فوتبال ایران گفت: این جنگی است که پس از برنامه 90 آقایانی که قبلا دوستم بودند و امروز دشمنم شده‌‌اند علیه من راه انداخته و هدفشان خراب کردن وجهه من و برخی افراد است.

مرتضی کریمی در گفت‌وگو با فارس در خصوص صحبت‌هایی که در چند روز اخیر به نقل از وی در سایت‌های خبری مبنی بر اینکه قبل از دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از دوستان پرویز مظلومی پول دریافت کرده است تا دربی را به سود آبی‌ها دربیاورد، گفت: در شهرستان هستم و متأسفانه من هم چنین صحبت‌هایی را شنیده‌ام و فهمیده‌ام که این مصاحبه در سایت‌هایی که معتبر نیستند درج شده است و این در حالی است که چنین مصاحبه‌ای را نه در گذشته و نه حتی در این یکی دو روز اخیر انجام داده‌ام.
 
وی ادامه داد: چنین حرف‌‌هایی را نزده‌ام و تمام آن را تکذیب می‌کنم. نه به شوخی و نه جدی و نه به طور رسمی این صحبت‌ها را مطرح نکرده‌ام و چون در تهران نیستم تا به امروز از متن این مطالب خبر نداشتم.
 
کریمی تأکید کرد: به محض بازگشت به تهران از سایتی که ابتدا این خبر را درج کرده شکایت کرده و تا آخر پای شکایتم خواهم ایستاد چرا که این مطالب صد در صد کذب است.
 
 کمک داور سابق فوتبال ایران گفت: این جنگی است که پس از برنامه 90 آقایانی که قبلا دوست من بودند و امروز دشمنم شده‌‌اند برعلیه من راه انداخته و هدفشان خراب کردن وجهه من و برخی افراد است.
 
وی در پاسخ به این سؤال که چرا همیشه نام وی در این قضایا به میان می‌آید، گفت: چون آشکارا صحبت می‌کنم و شفاف‌سازی می‌کنم. من حقایق را مطرح می‌کنم و الان این حقایق دامنگیر من شده است ضمن اینکه چون رشته‌ام خبرنگاری است می‌دانستم اگر چنین صحبت‌هایی را بکنم برخی افراد درصدد خراب کردن من برخواهند آمد.
 
وی یادآور شد: چرا خبرگزاری‌های معتبر چنین مصاحبه‌ای را از من منتشر نکرده و تنها یک سایت از قول من این را نوشته است. آنها فکر می‌کنند چون تعهدی ندارند می‌توانند هر حرفی را که دلشان می‌خواهد بنویسند.
 
کریمی در خصوص دریافت 16 میلیون و یک تلویزیونی LCD قبل از دربی 69 گفت: مگر طرفم دیوانه است که به جای پول به من LCD بدهد. این حرفها کذب است و از آنها تعجب می‌کنم. جالب اینکه این روزها وسایل خانه هم جزو ابزار تبانی اضافه شده است.
 
کریمی گفت: کسانی که سواد رسانه‌ای داشته باشند با خواندن متن مصاحبه می‌فهمند که این مطالب می‌خواهد من و محسن قهرمانی را خراب کند. این سایت باید صدای من را داشته باشد و در غیر این صورت به طور حتم تا پایان شکایتم خواهم رفت.
 
وی در پایان گفت: اگر بخواهم حرف بزنم این کار را با خبرگزاری‌های معتبر و مطرح انجام می‌دهم و باز هم تأکید می‌کنم که برخی درصدد کوبیدن و خراب کردن من و قهرمانی هستند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار مرتضی حیدری از کشور تکذیب شد



 

فرار مرتضی حیدری مرتضی حیدری مرتضی حیدری مجری صدا و سیما

 

 

خروج فرارگونه مرتضی حیدری یکی از مجریان مشهور صداوسیما تکذیب شد.به گزارش البرزنیوز، دیروز یک سایت خبری مدعی شده بود که یک مجری مشهور صداوسیما پس از آشکار شدن ارتباطش با گروه امیرمنصور آریا و اختلاس سه هزار میلیارد تومانی کشور را ترک کرده و قصد بازگشت ندارد.

 

این گزارش حاکی است سال گذشته نیز شایعه خروج حیدری از کشور خبرساز شد که بلافاصله بخش خبری ۲۰:۳۰ ضمن گفتگوی زنده با او به نوعی این خبر را تکذیب کرد.

در این حال یک مقام سازمان صداوسیما به خبرنگار البرز گفت: حیدری در خارج ازکشور مشغول تحصیل است و به طور متناوب به محل تحصیل خود رفت و آمد دارد و این نمی تواند به مفهوم خروج دائم او از کشور باشد.

شایعاتی درباره فعالیت های گسترده اقتصادی این چهره مشهور صداوسیما وجود دارد اما این نخستین بار است که زمزمه ارتباط حیدری با گروه امیرمنصور آریا مطرح می شود

آخرین اجرای مرتضی حیدری در سیمای جمهوری اسلامی بر خلاف آنچه برخی سایتهای خبری مدعی شده اند نه مربوط به سه ماه قبل بلکه به چند شب پیش باز می گردد..../البرزنیوز