ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربی ایرانی تیم ملی فوتبال زنان آمریكا ؛ عكس




اخبار ورزشی - مربی ایرانی تیم ملی فوتبال زنان آمریكا ؛ عكس

مربی سابق تیم ملی فوتبال كشورمان همچنان با تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا همکاری می‌کند.

در ماه های اخیر بحث‌های زیادی پیرامون جدایی امید نمازی، دستیار سابق کارلوس کی‌روش به وجود آمد که در نهایت با ناراحتی طرفین و انتقاد علنی علی کفاشیان از نمازی بابت ترک ناگهانی تیم‌ملی همراه بود.
 
نمازی در 26 مارس 2014 به عنوان دستیار تام سِرمانی سرمربی تیم‌ملی زنان آمریکا انتخاب شد. اما نیمکت این تیم نیز دستخوش تغییر و تحولات شد تا سِرمانی پس از نتایج ضعیف در جام آلگاروه پرتغال شغل خود را به جیل اِلیس واگذار کند.

امید نمازی همچنان با تیم‌ملی زنان آمریکا همکاری می‌کند و تصاویر او را در تمرینات و نیمکت تیم ملی زنان آمریکا در دیدارهای دوستانه با تیم‌ملی چین (6 و 10 آوریل 2014) با سرمربی سابق و فعلی تیم‌ملی آمریکا را مشاهده می‌کنید.
 

اخبار,اخبار ورزشی,امید نمازی

اخبار ورزشی - بانك ورزش


ویدیو مرتبط :
مربی رزمی برای تیم ملی فوتبال!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ایرانی مربی تیم فوتبال زنان آمریکا شد


امید نمازی، دستیار سابق کارلوس کی‌روش به عنوان مربی به تیم ملی زنان امریکا پیوست تا در کنار تام سرمانی قرار گیرد.

ایسنا: امید نمازی، دستیار سابق کارلوس کی‌روش به عنوان مربی به تیم ملی زنان امریکا پیوست تا در کنار تام سرمانی قرار گیرد.

امید نمازی پس از به عهده گرفتن مربیگری تیم ملی زنان آمریکا گفت: چالش جدیدی پیش روی من قرار گرفته است و از این بابت خوشحالم. فرصت خوبی برای پیشرفت فوتبال زنان به وجود آمده است. امیدوارم که بتوانیم برای جام جهانی 2015 پیشرفت کنیم و عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

امید نمازی پیش از این در گفتگو با نیویورک تایمز ادعا کرده بود 5 ماه از فدراسیون فوتبال ایران حقوق نگرفته و از وضعیت خود ناراضی بود.