ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مربیان‌خارجی از دید مایلی‌كهن‌كدامند؟


محمد مایلی كهن را می‌توان یك فرد خاص در فوتبال ایران دانست. وی در صحبت‌هایش همیشه از مربیان خارجی انتقاد كرده ولی این‌بار داستان متفاوت است.

روزنامه آرمان: محمد مایلی كهن را می‌توان یك فرد خاص در فوتبال ایران دانست. وی در صحبت‌هایش همیشه از مربیان خارجی انتقاد كرده ولی این‌بار داستان متفاوت است. وی از دو مربی خارجی سالهای دور فوتبال ایران تمجید كرده است.

مربی خوب خارجی؟!

از مایلی كهن پرسیده شد مربی خارجی خوب در فوتبال ایران چه‌کسی بوده است؟ خاطرنشان كرد: مربی خارجی خوب در ایران بوده‌اند. شاید بحث‌هایی را الان مطرح كنیم خوب نباشد. من دست رایكوف و راجرز را می‌بوسم. اما بعدا مربیانی كه به عنوان خارجی آمده‌اند اكثرا نه تنها به ما چیزی اضافه نكرده‌اند كه كم هم كرده‌اند.

انتقاد از كی‌روش و برانكو

مایلی كهن درباره اینكه آیا بهتر نبود كه با كادر فنی تیم ملی بزرگسالان رابطه بهتری ایجاد می‌كردید، گفت: ما با كادر تیم بزرگسالان مشكلی نداریم. مشكل از طرف مقابل است. آنها همكاری نمی‌كنند و به نوعی از سوی آنهاست. از دید من حضور كی‌روش در قطر برای ما مفید نیست. اینكه ایشان بیایند چه كاری انجام دهند. مثلا بیایند آنجا نظر بدهند؟ چرا موقع چیدن میوه و ثمره كار ایشان می‌خواهند بیایند؟ مدیر فنی تیم امید درباره رضایت نسبی مردم از كیفیت كار پرسپولیس به ایلنا گفت: برانكو الان یكسال ایران است ولی ما این فرصت را به مربی ایرانی ندادیم. آیا همین فرصت را به گل‌محمدی دادیم؟ اینكه مردم رضایت نسبی از پرسپولیس دارند یك بحث است ولی موضوع این است كه ما آیا این فرصت را به مربی ایرانی دادیم؟ متاسفانه یك نگرش به وجود آمده است كه مربیان ایرانی كارایی ندارند. آقای برانكو چند باخت داشت؟ البته این را هم بگویم كه دستمزدها به یك‌باره بالا رفت و این شامل من هم شد كه در بخش مربیان خارجی چند برابر شد و این مشكلات را افزایش داده است.

وی با انتقاد دوباره از كی‌روش خاطرنشان كرد: معیار آماری است كه فیفا می‌گوید. ما در بین ۳۲ تیم در رده سی و یكم قرار گرفتیم. بازی ایران و نیجریه بدترین بازی جام معرفی شد و اینكه مربی ما جزو یازده مربی پر در آمد در جام جهانی بود. ما فقط یك ربع مقابل آرژانتین خوب بازی كردیم ولی باید با بوسنی خوب بازی می‌كردیم. آلمان به برزیل ۷ گل زد ولی برابر الجزایر به مشكل خورد. ما اگر مربی الجزایر را داشتیم می‌توانستیم به مرحله دوم برسیم. مایلی كهن در پاسخ به این سوال كه چرا همه ملی‌پوشان ایران و حتی فرگوسن از كی‌روش تمجید كرده‌اند، گفت: در كجای دنیا دیدید یك بازیكن ۲۰ ساله از هواپیما پایین می‌اید و به رئیس فدراسیون می‌گوید كه مربی تیم عوض نشود؟ چون كه این كار به آنها القا شده كه تعریف كنند. اگر فرگوسن از او تعریف می‌كند این سوال پیش می‌آید كه چرا كی‌روش سرمربی منچستر یونایتد نمی‌شود؟ تیم ملی پرتغال در زمان ایشان چه نتایجی كسب كرد. ایشان مدام می‌گوید من می‌روم؟ مگر قراداد ندارند؟ آیا می‌شود به یك‌باره گذاشت و رفت؟ باید به این مسائل رسیدگی شود.

انتقاد از عادل و گاسپار

مایلی كهن مدیر فنی تیم ملی امید درباره انتقاد فردوسی‌پور مبنی بر اینكه مایلی كهن همیشه انتقاد می‌كرد كه چرا تیم ملی اردوی خارجی برگزار می‌كند و حالا خودش همراه تیم امید به سفرهای مختلف می‌رود گفت: عادل خان وقتی می‌خواهد به نفع خودش برنامه را هدایت كند اجازه نمی‌دهد بقیه از حق خود دفاع كنند. هفته‌های گذشته گفتند كه مایلی كهن عناد دارد من چه عنادی می‌توانم داشته باشم؟ من درباره حرف‌هایی كه می‌زنم تخصص دارم و بیش از 40 سال در ورزش بوده‌ام و طبعا می‌توانم درباره ورزش و فوتبال كشورم نظر بدهم. چرا كه این موضوع تخصص من است نه عادل فردوسی‌پور. وی ادامه داد: تیم ملی بزرگسالان این همه امكانات دارد اما می‌گویند كمپ تیم ملی خوب نیست.

اكثر اردوهای تیم ملی بزرگسالان در آفریقا برگزار می‌شود چرا اینگونه است آیا زمین‌های آنها بهتر از ماست؟ من همیشه ایراد می‌گرفتم و حالا هم انتقاد می‌كنم. مایلی كهن درباره كلاس آموزشی دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال تصریح كرد: فكر می‌كنم این كلاس را به خاطر حرف من برگزار كردند. كی‌روش خودش دروازه‌بان بوده است اما درباره دن گاسپار نمی‌دانم چه باید بگویم یكی از مهم‌ترین فاكتورها برای دروازه‌بانی قد است كه دن گاسپار قد كوتاهی دارد. تا جایی كه من می‌دانم او در آمریكا یك معلم ساده است. اما وضعش از من و شما بهتر است.


ویدیو مرتبط :
گریه ی مایلی كهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایلی‌كهن می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند



 

 

 

 

مایلی‌كهن می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند

 

با روحیه جنگندگی توانستیم سایپا را ببریم

كاسیمیرو: مایلی‌كهن می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: سرمربی سایپا اگر به حضور امید شریفی‌نسب در این دیدار اعتراض دارد می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آلفردو كاسیمیرو پس از پیروزی یك بر صفر مقابل سایپا اظهار داشت: این برد شیرین را به بازیكنان تیم صنعت نفت تبریك می‌گویم.

وی اضافه كرد: با توجه به اینكه تنها یك هفته برای آماده‌سازی تیم فرصت داشتیم دو برد بسیار خوب در هفته‌های اول لیگ برتر كسب كردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: سایپا تیم بسیارخوبی است كه از تجربه بالایی در لیگ برتر فوتبال ایران برخوردار است و با وجود اینكه این تیم ریشه‌دار، حریف ما بود نتیجه قابل قبولی را كسب كردیم.

وی در ادامه گفت: در برخی از صحنه‌ها تیم نفت خوش‌شانس بود ولی جنگندگی بازیكنان ما باعث شد كه دومین پیروزی پیاپی را كسب كنیم.

این مربی پرتغالی درباه محرومیت نفت از حضور تماشاگران با حكم كمیته انضباطی خاطرنشان كرد: نبودن تماشاگران آبادانی كه همواره حامی من و تیم نفت آبادانی بوده‌اند در این مسابقه تاثیر منفی در روند رو به جلوی تیم ما داشت.

وی تصریح كرد: آرزوی من این است كه تیم نفت در پایان لیگ در رده‌های بالای جدول قرار بگیرد ولی در حال حاضر تنها به مسابقه بعدی فكر می‌كنم.

كاسیمیرو اضافه كرد: شناخت خوبی از تیم راه آهن دارم و با توجه به رویارویی تیم نفت در جام حذفی سال گذشته با انگیزه بالایی به مصاف راه آهن می‌رویم.

وی درباره اینكه مایلی كهن گفته بود بازی كردن شریفی نسب در این بازی برخلاف تعهد اخلاقی دو باشگاه بود؛ عنوان كرد: سرمربی تیم سایپا اگر به حضور امید شریفی‌نسب در این دیدار اعتراض دارد می‌تواند به قوانین فیفا رجوع كند.