ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مذاکره رسمی اتلتیکومادرید و موراتا


ستاره مورد علاقه تیم فوتبال رئال مادرید، این روزها از طریق وکیل خود سرگرم مذاکره با اتلتیکومادرید است.

خبرگزاری فارس: آلوارو موراتا بازیکن یوونتوس به خاطر قرارداد مشروط خود با رئال مادرید منتظر تصمیم مقامات این باشگاه است اما در عین حال از طریق وکیل خود سرگرم مذاکره با مشتریان جدی خود است. یکی از این مشتریان که البته مذاکره با آن، خشم رئال مادرید را نیزط در پی داشته، باشگاه اتلتیکومادرید است. موراتا پیش از این گفته بود که آرزو دارد بار دیگر در رئال مادرید بازی کند اما اگر مادرید او را بار دیگر به تیم دیگری قرض بدهد، خود و وکیلش را نخواهد بخشید.

اتلتیکومادرید به موراتا پیشنهاد 40 میلیون یورویی داده و این در حالی است که رئال مادرید می‌تواند موراتا را طبق قرارداد مشروطش با 30 میلیون یورو به خدمت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
جدیدترین تریلر رسمی PES 2016 با هنرمندی آلوارو موراتا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: هیچ مذاکره رسمی یا غیر رسمی با استقلال نکرده ام / عجله ای برای انتخاب تیمم ندارم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته تأکید کرد که هیچ مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه استقلال انجام نداده است.

به گزارش تسنیم، محمدرضا خلعتبری در مورد شایعه حضورش در استقلال اظهار داشت: «تا به این لحظه که با شما حرف می‌زنم با هیچ مقام مسئولی در باشگاه استقلال، چه به‌صورت رسمی و چه به‌صورت غیررسمی مذاکره نکرده‌ام. معمولاً در فصل نقل‌وانتقالات این شایعات مطرح است، ولی مذاکره‌ای با استقلال انجام نداده‌ام.»

وی در ادامه در واکنش به اینکه می‌گویند با چند تیم از جمله گسترش فولاد، سایپا و ماشین‌سازی در حال مذاکره است، گفت: «دوست ندارم قبل از انتخاب تیمم در خصوص این مسائل حرف بزنم و در مورد پیشنهادهایم نیز حرفی ندارم. عجله‌ای هم برای انتخاب تیم ندارم و می‌خواهم برای فصل بعد بهترین تصمیم را بگیرم.»