ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روند جدایی سیدجلال حسینی را تشریح کرد



اخبار,اخبار ورزشی, علیرضا رحیمی
 
 اخبار ورزشی - جدایی مدافع قرمزها قطعی شد؛
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روند جدایی سیدجلال حسینی را تشریح کرد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی زحمات زیادی برای تیم ملی و پرسپولیس کشیده که جا دارد از این ملی‌پوش ارزنده کشورمان صمیمانه تشکر کنم. هواداران نگران نباشند، باشگاه پیش‌بینی همه چیز را کرده است.

به گزارش مهر، علیرضا رحیمی در گفتگو با سایت این باشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ملی‌پوشان خصوصا سید جلال حسینی ملی‌پوش ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس در جام جهانی فوتبال اظهار داشت: با توجه به چندین نوبت قرار ملاقات با آقای سید جلال حسینی، بالاخره روز گذشته با ایشان به گفتگو نشستیم و ضمن حل و فصل مطالبات گذشته با ایشان و با توجه به پرداخت مبلغ قابل توجهی در بدو تصدی اینجانب و مشاهده استناد و مدارک موجود تا حال حاضر در باشگاه پرسپولیس، بدهی به ایشان نداشته، هر چند که هرگونه مستنداتی از طرفین قابل بررسی می‌باشد.
 
وی همچنین در خصوص قرارداد جدید سید جلال حسینی در فصل رقابت‌های پیش رو و با توجه به اختلاف نظر در مبالغ پیشنهادی طرفین مقرر گردید که ایشان در ساعت 7 بعدازظهر همان روز در محل باشگاه پرسپولیس حضور بهم رسانند تا ضمن مشاهده اسناد و مدارک موجود در باشگاه به تفاهم مبلغ قرارداد جدید نیز دست یابیم که متاسفانه ایشان با ارسال پیامک از حضور خود در باشگاه عذرخواهی نمودند.
 
مدیر عامل باشگاه در ادامه افزود: در اینجا جا دارد از بازیکنانی که مطالبات خود را از باشگاه دریافت ننموده‌اند و با توجه به قرارداد منعقده براحتی می‌توانستند از تیم جدا شوند و فقط به خاطر پرسپولیس و هواداران خونگرم آن همراه علی دایی به اردو رفتند، تشکر و قدردانی نمایم.
 
علیرضا رحیمی اشاره کرد: باشگاه پرسپولیس برای موفقیت‌های آینده در حال تست‌گیری از چندین بازیکن خارجی در اردوی ترکیه می‌باشد تا بتواند امنیت خاطری برای هواداران عزیز و باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا را فراهم آورد و از قداست باشگاه دفاع نماید.
 اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
علت جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی دروازه بان خود را در اختیار باشگاه گذاشت/ حقیقی در آستانه جدایی از پرسپولیس



علیرضا حقیقی

دایی دروازه بان خود را در اختیار باشگاه گذاشت/ حقیقی در آستانه جدایی از پرسپولیس

علیرضا حقیقی در آستانه جدایی از تیم پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش ایسنا، دروازه‌بان جوان پرسپولیس که در ابتدای این فصل به امید بازی در این تیم به جمع سرخپوشان ملحق شد اما با عملکرد بی‌نقص خط دفاع و هم‌چنین استحکام نیلسون راهی به دروازه پیدا نکرد به دلیل برخی اتفاقات در حال جدایی از پرسپولیس است.

روز گذشته در بازی تدارکاتی پرسپولیس برابر راه آهن، علیرضا حقیقی از ابتدای نیمه دوم به جای نیلسون وارد زمین شد اما چند دقیقه بعد از اینکه گل خورد از زمین بازی تعویض شد. همان‌طور که علت تعویض تعویض ناگهانی او مشخص نیست، دلیل ناراحتی دایی از او نیز تا به حال مشخص نشده اما به نظر می رسد او بعد از تعویض از دستور دایی سرپیچی کرده و سرمربی سرخ‌ها هم او را بلافاصله در اختیار باشگاه قرار داده است.

غیبت حقیقی در تمرین صبح امروز پرسپولیس بر این موضوع صحه گذاشت و از سوی دیگر یکی از مسوولان باشگاه در گفت‌و گو با ایسنا اخراج موقت او را تایید کرد.

بحث جدایی احتمالی این بازیکن هم زمانی قوت پیدا می‌کند که بدانیم امروز باشگاه پرسپولیس رضا محمدی دروازه‌بان خود را که برای جدایی از این تیم با مسوولان باشگاه به توافق رسیده بود به تمرین فراخواند.

محمدی با مسوولان باشگاه ذوب آهن برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده بود و حتی رویانیان قول انتقال او را به آذری داده بود اما با اتفاقی که برای حقیقی افتاد دایی از باشگاه خواسته مانع جدایی محمدی شود و تاکنون هم برای این بازیکن رضایت نامه صادر نشده است.

--------------------------------------------------


سالار‌کیا:
درباره حقیقی از کادر فنی گزارش خواستم/ در جلسه یکشنبه درباره او تصمیم می‌گیریم

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به درخواست دایی، علیرضا حقیقی به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد.

محمود سالار‌کیا در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت علیرضا حقیقی اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که پیرامون این بازیکن در بازی دوستانه اتفاق افتاده بود کادر فنی ایشان را در اختیار باشگاه قرار داد و ما هم از سرپرست و کادر فنی گزارشی درباره علیرضا حقیقی خواسته‌ایم تا بتوانیم پرونده را بررسی کنیم.

وی افزود: روز یکشنبه جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تشکیل خواهد شد و در این جلسه در خصوص حقیقی و البته پس از شنیدن صحبت‌های خودش تصمیم‌گیری لازم را خواهیم کرد. فعلا چیزی مبنی بر اخراج و این مسائل مطرح نیست و پس از جلسه کمیته انضباطی تکلیف را روشن خواهیم کرد.
ایسنا/فارس