ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدافع لیون در یک قدمی نیوکمپ


ساموئل اومتیتی، مدافع ۲۲ ساله فرانسوی - کامرونی لیون در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قرار گرفت.

وب سایت نود: ساموئل اومتیتی، مدافع ۲۲ ساله فرانسوی - کامرونی لیون در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قرار گرفت. مدافع ۲۲ ساله که می تواند در پست های دفاع میانی و دفاع چپ بازی کند با مبلغ ۲۰ میلیون یورو و قراردادی پنج ساله راهی نیوکمپخواهد شد.

بارسا با خرید اومتیتی به نوعی فشارها پس از جدایی آلوس، بارترا و ماسکرانو را کاهش خواهد داد.


ویدیو مرتبط :
گل نزن هفته؛ ام بیوا مدافع لیون!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع آبی‌ها در یک قدمی سپاهان


مدافع استقلال می‌گوید احتمال پیوستنش به سپاهان بسیار زیاد است. ایسنا: مدافع استقلال می‌گوید احتمال پیوستنش به سپاهان بسیار زیاد است.


علی حمودی درباره آخرین وضعیتش و احتمال پیوستنش به سپاهان، اظهار کرد: تا دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود. با این شرایط احتمال پیوستنم به سپاهان بیشتر است. شرایط مالی و مدیریتی سپاهان مشخص است. آنها به دنبال بازیکن می‌روند، این در حالی است که من با استقلال شنبه هفته‌ گذشته صحبت کرده‌ام و بعد از آن هیچ تماسی با من گرفته نشد.

او در ادامه افزود: در حال حاضر بازیکن آزادم و با چند پیشنهاد روبرو هستم. یکی از آنها بوخوم آلمان بود، ولی به خاطر شرایط مالی و چیزهای مانند تست از آن صرفه نظر کردم.

مدافع فصل گذشته استقلال در ادامه با تمجید از هواداران استقلال، اظهار کرد: من هنوز از استقلال جدا نشده‌ام، هنوز باید صحبت کرد و امیدوارم که هر چه سریع‌تر حل شود. هواداران استقلال برای من عزیز هستند و من فردا (یکشنبه) شب از اهواز به تهران می‌آیم. اگر مسئولان استقلال خواستند صحبت‌های نهایی را با آنها می‌کنم، وگرنه احتمال پیوستن به سپاهان بسیار زیاد خواهد بود.