ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدافع استقلال پول پیش آپارتمانش را پای بدهی بانکی داد؛ در منزل برهانی می خوابد!



اخبار,اخبار ورزشی,میلادفخرالدینی

هر چند مسئولان باشگاه استقلال عنوان می کنند مدافع راست این تیم به دلیل مصدومیت تمرین را ترک کرده است اما ماجرا به بدقولی مدیران این باشگاه برمی گردد.

میلاد فخرالدینی که هنوز قرارداد خود را به صورت رسمی با استقلالی ها تمدید نکرده است، چندی پیش آپارتمانی خریده که کلی بابت آن بدهی بالا آورده است.

 

این بازیکن روی دریافتی فصل گذشته خود حساب باز کرده بود اما به رغم قولی که علی نظری جویباری و بهرام امیری مبنی بر پرداخت طلب فصل گذشته به او داده بودند هیچ اتفاقی نیفتاد تا از طرف بانک چند بار با فخرالدینی تماس گرفته و این بازیکن را تحت فشار بگذارند.

 

بدهی سنگین بانکی باعث شد تا فخرالدینی آپارتمان استیجاری خود را پس داده و 35 میلیون تومان پول پیش آن را به عنوان بخشی از بدهی به بانک پرداخت کند.

 

شنیدیم این بازیکن در حال حاضر در منزل آرش برهانی می خوابد و نتوانسته پول پیش آپارتمان استیجاری جدید را جور کند. همین مساله به اتفاق بدقولی مسئولان استقلال باعث شده تا این بازیکن فعلا از حضور در تمرینات استقلال سر باز بزند.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
رسیدگی به پرونده بدهی بانکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پول‌های مدافع استقلال درازبکستان به سرقت رفت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پول‌های مدافع استقلال درازبکستان به سرقت رفت

مقدار زیادی از پول‌های مدافع تیم فوتبال استقلال در ازبکستان به سرقت رفت.

پژمان منتظری در ازبکستان دچار بدشانسی شد و پس از بازی استقلال مقابل نسف قارشی متوجه شد مقدار زیادی از پول‌هایش به سرقت رفته است.

مسئولان باشگاه استقلال با توجه به اینکه نمی‌توانستند دزدی صورت گرفته را ثابت کنند، اعتراضی به هتل محل اقامتشان نکردند. گفته می‌شود بیش از 3 هزار دلار از پول‌های پژمان منتظری دزدیده شده است.

استقلال برای بازی با نسف قارشی در هفته پایانی لیگ قهرمانان به ازبکستان رفته بود. این دیدار 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت./ورزش3