ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مدافع استقلال مانع پیوستن ستاره سابق آبی ها به پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال 

با جدی شدن شایعه حضور دروازه بان سابق استقلال در پرسپولیس برخی از دوستان او برای منصرف کردنش از این تصمیم به تکاپو افتاده اند.

به گزارش جام نیوز، پس از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس شد برخی منابع غیررسمی از تمایل این مربی کروات به جذب سید مهدی رحمتی دروازه بان پیکان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال خبر داده بودند.

پیرو این اخبار غیرموثق گفته می شد حسین هدایتی با رحمتی صحبت کرده و موافقت او را برای حضور در جمع سرخپوشان گرفته است و حتی شنیده شد از لیدرهای پرسپولیس خواسته شده علیه او شعار ندهند چرا که رحمتی با پرسپولیس تمام کرده است!

 گویا برخی از دوستان رحمتی از جمله حنیف عمران زاده با شنیدن این شایعات و جدی تر شدن آنها با دروازه بان سابق آبی ها تماس گرفته و صحبت کرده اند تا اگر واقعا تصمیم اش برای پیوستم به پرسپولیس جدی باشد او را منصرف کنند.
 
گفته می شود حنیف که رابطه نزدیکی با رحمتی دارد از او خواسته به استقلال برگردد و با رفتن به پرسپولیس خودش را خراب نکند. حنیف تاکید کرده که شرایط استقلال تغییر خواهد کرد و زمینه برای بازگشت رحمتی فراهم خواهد شد.


  اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز 
 


ویدیو مرتبط :
استقلال به دنبال ستاره سومی(آبی خونمه استقلال جونمه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو مانع بزرگ برای بازگشت ستاره استقلال به جمع آبی ها



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,جباری

باید دید اولا سرمربی فصل بعد استقلالی‌ها کیست و در ثانی آیا این هافبک بازیساز حاضر می‌شود قید میلیاردها تومان پول الاهلی قطر را بزند؟

به گزارش جام نیـوز، مجتبی جباری چندی پیش در مصاحبه ای برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داد.
 
بد نیست بدانید که او از الاهلی قطر حدود 5 میلیارد تومان برای هر فصل حضورش در این تیم پول می‌گیرد و اگر بخواهد به استقلال برگردد آبی‌ها نهایتا می‌توانند 1.5 میلیارد تومان به او بدهند.
 
از سوی دیگر جباری زمانی که در استقلال بازی می‌کرد با اکثر مربیانش دچار چالش می‌شد و حالا باید دید اولا سرمربی فصل بعد استقلالی‌ها کیست و در ثانی آیا جباری حاضر می‌شود قید میلیاردها تومان پول الاهلی قطر را بزند؟