ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مخالفت گل‌محمدی با جدایی حدادی‌فر


هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با چند پیشنهاد مواجه شده اما گل‌محمدی مخالف جدایی بازیکن تیمش است.

خبرگزاری تسنیم:  قاسم حدادی‌فر برای فصل بعد در فهرست علیرضا منصوریان قرار دارد، این در حالی است که پرسپولیس هم تمایل به جذب این بازیکن دارد.

مشکل حدادی‌فر اما قرارداد او با باشگاه ذوب‌آهن است، این بازیکن یک سال دیگر با ذوبی‌ها قرارداد دارد و یحیی گل‌محمدی هم قبلاً به مسئولان این باشگاه گفته بود که مخالف صددرصد جدایی حدادی‌فر است. او برای جدایی از این تیم باید گل‌محمدی و مسئولان تیمش را راضی کند.


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- سه پاس گل استثنایی از حدادی فر (93/11/20)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت گل‌محمدی با جدایی مهاجمانش


سرمربی ذوب‌آهن با جدایی مهاجمان این تیم در نیم‌فصل لیگ برتر مخالف کرد.

خبرگزاری تسنیم: سه بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن به نام‌های کاوه رضایی، مرتضی تبریزی و مسعود حسن‌زاده در تیررس بعضی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن هیچ تمایلی به از دست دادن این سه مهاجم ندارد و تیم‌های لیگ برتری شانسی برای جذب آنها ندارند.

گل‌محمدی حتی برای نیم فصل دوم در صدد تقویت تیمش است و احتمالاً یکی‌ دو بازیکن جدید در نیم فصل دوم به ذوب‌آهن اضافه خواهند شد.