ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مخالفت شیرر با اخراج هاجسون از انگلیس


مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرده باید در تیم ملی این کشور به روی هاجسون فرصت بیشتری داد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال انگلیس در دومین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل مقابل اروگوئه با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.

 این تیم در دیدار نخست خود هم مقابل ایتالیا با نتیجه‌ای مشابه مغلوب شده بود. آنها اکنون تنها تیم بدون امتیاز گروه D جام جهانی هستند و صعودشان با مرحله حذفی این رقابت‌ها با اما و اگرهای بسیاری همراه است. بسیاری از رسانه‌های انگلیس بر این باور هستند که روی هاجسون باید از تیم ملی کنار گذاشته شود.

 الن شیرر که پیشینه به تن کردن پیراهن تیم ملی انگلیس را در کارنامه دارد در این مورد گفت: اگر همه چیز در دست من بود، به روی هاجسون شانس حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال انگلیس در یورو 2016 را می‌دادم. او باید شانس این را داشته باشد کاری که آغاز کرده را به پایان برساند. اگر روی اخراج شود، چه کسی جایگزین او می‌شود؟ هاجسون مربی با تجربه‌ای است و فکر نمی‌کنم اگر شخص دیگری روی نیمکت انگلیس در جام جهانی می‌نشست نتیجه‌های بهتری می‌گرفت.

شیرر افزود: هاجسون بازیکنان جوانی را برای این تورنمنت به تیم ملی دعوت کرده است. این درست همان کاری بود که همه از او انتظار داشتند انجام دهد. مشکلاتی که در تیم ملی وجود دارد بدون شک برای مربی بعدی هم وجود خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
زیباترین گلهای آلن شیرر ماشین گلزنی تیم ملی انگلیس و بلاکبرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انگلیس: به دلیل مخالفت پارلمان، در حمله به سوریه مشارکت نمی کنیم



حمله به سوریه

انگلیس: به دلیل مخالفت پارلمان، در حمله به سوریه مشارکت نمی کنیم

لایحه دولت بریتانیا برای دریافت مجوز حمله نظامی به سوریه با 285 رای مخالف و 272 رای موافق پارلمان روبه روشد.

انگلیس اعلام کرد: به دلیل مخالفت پارلمان، در حمله به سوریه مشارکت نمی کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، فیلیپ هاموند وزیر دفاع بریتانیا اعلام کرد این کشور در هیچ اقدام نظامی علیه سوریه مشارکت نخواهد کرد. این تصمیم پس از مخالفت پارلمان بریتانیا با مشارکت لندن در حمله نظامی به سوریه اتخاذ می شود.

کاخ سفید آمریکا هم در واکنش اعلام کرد: آمریکا ممکن است به تنهایی به سوریه حمله کند.

مجلس نمایندگان بریتانیا پنجشنبه شب پس از برگزاری جلسه ای علنی و شنیدن دلایل دولت و نظرات موافق و مخالف، به مشارکت در حمله نظامی به سوریه، رای منفی داد.

لایحه دولت بریتانیا برای دریافت مجوز حمله نظامی به سوریه با 285 رای مخالف و 272 رای موافق پارلمان روبه روشد.

هاموند که در برنامه نیوز نایت شبکه بی بی سی سخن می گفت افزود: امیدوار بودیم اعلام دلایل ما برای مشارکت در حمله به سوریه با موافقت پارلمان روبه رو شود اما نگرانی زیادی درباره درگیر شدن در خاورمیانه وجود دارد.

وی افزود: آمریکا از اینکه بریتانیا در حمله به سوریه مشارکت نمی کند؛ احساس ناامیدی خواهد کرد. عدم مشارکت بریتانیا، اقدام نظامی علیه سوریه را متوقف نخواهد کرد.

دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا هم بعد از رای مخالف پارلمان این کشور به مشارکت در حمله نظامی به سوریه گفت: از اراده پارلمان، عبور نخواهیم کرد. واضح است که پارلمان خواهان مشارکت ما در چنین اقدام نظامی نیست و کابینه لندن هم در همین چارچوب کار خواهد کرد.

قبل از این مقامات بریتانیا ضمن مسؤول دانستن دولت سوریه در حمله شیمیایی اخیر صورت گرفته در این کشور، بر لزوم حمله نظامی به سوریه برای "مجازات دمشق" تاکید کرده بودند./عصرایران