ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد بنا شرایط بازگشتش را مطرح کرد/ نشست فوری رنگرز با مربیان فرنگی



اخبار,اخبار جدید,اخبار 

جالب

 

در نشست با اهالی کشتی؛

محمد بنا شرایط بازگشتش را مطرح کرد/ نشست فوری رنگرز با مربیان فرنگی

نائب رئیس فدراسیون کشتی ظهر امروز طی نشستی با برخی پیشکسوتان و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی به بررسی شرایط مطرح شده از سوی محمد بنا خواهد پرداخت.

اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته برخی از همکاران و دوستان قدیمی محمد بنا میهمان او بودند تا از خواسته ها و مشکلاتش مطلع و این نقطه نظرات را به اهالی فدراسیون کشتی انتقال دهند. در همین راستا حسین ملاقاسمی، داود میرزایی و حسام الدین جعفری شب گذشته طی نشستی دوستانه با محمد بنا در خصوص گلایه های این مربی به بحث و گفتگو پرداختند تا شاید بتوانند شرایط بازگشت او را مهیا سازند.

از سویی دیگر حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی نیز با جدیت پیگیر بازگشت محمد بناست و به همین دلیل از همکاران و دوستان وی خواسته امروز یکشنبه با حضور در فدراسیون کشتی نشست ویژه ای را پیرامون این مساله برپا کنند.

این نشست ساعت 11 امروز در دفتر نایب رئیس فدراسیون کشتی و با حضور حسن رنگرز، حسین ملاقاسمی، داود میرزایی و حسام الدین جعفری برگزار خواهد شد که قرار است شرایط ادامه همکاری محمد بنا بطور دقیق مطرح و بررسی شود.

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی سال 2013 میلادی طی روزهای اول تا چهارم اسفندماه به میزبانی تهران برگزار می شود و این در حالی است که فرنگی کاران کشورمان به عنوان قهرمان سه دوره مسابقات جام جهانی، همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
محمد بنا از شرایط کشنی فرنگی میگوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهادهای میلیون دلاری کشورهای مطرح در کشتی فرنگی جهان به محمد بنا



پیشنهادهای میلیون دلاری کشورهای مطرح در کشتی فرنگی جهان به محمد بنا

مربی تیم ملی کشتی فرنگی از پیشنهادات میلیون دلاری کشورهای مطرح و صاحب سبک کشتی فرنگی جهان به "محمد بنا" خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به بی‌توجهی مسئولان ورزش کشور در قبال مربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: زمانی‌که چنین برخوردهایی با مربیان بهترین تیم تاریخ ایران در المپیک‌ها می‌شود دیگر انتظار نباید داشت. با روزی 27 هزار تومان آنهم فقط در اردوها و 20 سکه دیگر چه انتظاری دارند.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات جهانی 2011 استانبول بارها و بارها از کشوهای مختلف پیشنهادهای میلیون دلاری به بنا ارائه شده است، هر چند که خیلی‌‌ها آن زمان می‌گفتند این کار درست نیست، اما حالا مشخص می‌شود که درست بوده یا نه! محمد بنا از کشورهای مختلف پیشنهاد دارد و آرزوی آنها است که با او کار کنند. پول برایشان اهمیتی ندارد و حاضرند میلیون‌ها دلار هزینه کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: بنا مربی ساده و معمولی نیست؛ واقعیت این است که او خواهان زیادی دارد. آنها به خوبی ارزش یک مربی را تشخیص می‌دهند و ارزش مدال المپیک را می‌دانند. وقتی برای رسیدن به یک طلای المپیک 10 میلیون دلار هزینه می‌کنند پس پرداخت چنین مبلغی برای موفقیت در المپیک عددی نیست.

خیرآبادی خاطرنشان کرد: در ایران اما قدر نمی‌دانند. وقتی فرصت از دست رفت ابراز پشیمانی می‌کنیم. واقعیت این است و هم مخالفان و هم موافقان بنا این واقعیت را می‌دانند./فارس