ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محمد بنا: تحولی درفدراسیون کشتی ندیدم، رسول خادم در دو سال گذشته همه کاره بود



 محمد بنا: تحولی درفدراسیون کشتی ندیدم، رسول خادم در دو سال گذشته همه کاره بود

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه تغییر و تحولی در فدراسیون ندیده و فقط حجت اله خطیب از فدراسیون رفته است، گفت: در دو سال گذشته رسول خادم در فدراسیون همه کاره بوده است.

«محمد بنا» در حاشیه نخستین روز بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی نظامیان جهان درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:اگر قسمت شود در خدمت کشتی فرنگی کشورمان هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسوولان فدراسیون کشتی صحبتی با شما برای بازگشت داشته اند یا خیر؟ گفت: در حال حاضر این مساله فکر و خواسته من است وبرای بازگشت باید شرایط را بررسی کنم و تکلیف فدراسیون نیز باید مشخص شود.

بنا در خصوص تغییر وتحولات اخیر در فدراسیون کشتی نیز اظهار داشت: من که تحول ندیدم وطی دو سال گذشته رسول خادم هم کاره فدراسیون بوده و تنها خطیب از فدراسیون رفته است .

وی تاکید کرد که تکلیف وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی باید مشخص شود ، بدهکاری های این فدراسیون پرداخت شود ، ضمن اینکه برنامه ریزی برای کشتی مستلزم داشتن اعتبار کافی بوده و علاوه بر این صحبت های چند ماه اخیر در مورد عدس پلو و حواشی دیگر موجب شرمندگی است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از مدت ها امروز و در این مسابقات حضور یافتید؟، گفت: به دعوت مسوول هیات کشتی نیروهای مسلح و دوستان دیگر پس از یک سال دوری از میادین کشتی فرنگی آمده ام و همیشه آرزوی موفقیت ورزشکاران ایران را در میادین بین المللی دارم.

بنا درمورد کشتی حمید رضا خامسی در وزن 55 کیلوگرم نیز گفت: خامسی جزو کشتی گیران بسیار جوان و خوش بنیه ای است که اولین تجربه بین المللی خود را در این میدان آزمود ، ضمن اینکه حریف وی از کره شمالی و قهرمان جهان بود.

وی توضیح داد: خامسی کشتی بسیار زیبایی مقابل حریفان خود به نمایش گذاشت و مدال نقره در این شرایط و برای این کشتی گیر کم تجربه کشورمان بسیار عالی بود.

بنا کشتی برومند اصلان و کسب نخستین مدال طلای ایران توسط این کشتی گیر وزن 66 کیلوگرم را نیز بسیار قدرتمندانه و زیبا عنوان کرد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات جهانی کشتی فرنگی نظامیان جهان از عصر روز با حضور کشتی گیران 17 کشور جهان به میزبانی تهران آغاز شده و روز جمعه پایان می یابد.

تیم کشتی فرنگی کشورمان نیز در این مسابقات تا کنون به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافته است.

/ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
معرفی محمد بنا به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گام قطعی برای جدایی بلند مدت بنا از کشتی فرنگی/ رسول خادم: بنا هم برگردد شورای عالی مشاوران تصمیم سازند!



محمد بنا,کشتی فرنگی,اخبار ورزشی

گام قطعی برای جدایی بلند مدت بنا از کشتی فرنگی/ رسول خادم: بنا هم برگردد شورای عالی مشاوران تصمیم سازند!

رسول خادم با اعلام رسمی آغاز فعالیت شوای عالی کشتی فرنگی ، گامی بلند برای قطعیت بخشیدن به جدایی بلندمدت محمد بنا از این رشته موفق د المپیک را برداشت؛«با اعتقاد به ضرورت تسلط "خرد جمعی" در فرآیند تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با امور فنی کشتی، گروه مشاوران فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران که به عنوان "شورای فنی کشتی فرنگی" در حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی فعالیت می‌کنند، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در امور فنی کشتی فرنگی در حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی ایران خواهند بود.این شورا که متشکل از جمعی از پیشکسوتان و بزرگان کشتی فرنگی است، در حوزه‌ تیم‌های ملی کشتی فرنگی در تمامی سطوح سنی، کارکردی «هدایتی‌ - نظارتی» دارد. 

شورای فنی در همین زمان اندک از آغاز فعالیت خود نیز، از راه بررسی پیش‌نویس «فرآیند انتخاب تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور» و نیز بازنگری مجدد در برنامه‌های فنی سال 1392 تیم‌های ملی کشتی فرنگی در رده‌های سنی مختلف دیدگاه‌های فنی و کارشناسی خود را در پیشبرد مأموریت‌های مورد انتظار از کشتی فرنگی دنبال کرده است.حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی در تلاش است که با دعوت از برخی از بزرگان و صاحب‌نظران کشتی فرنگی از طریق استفاده از سلیقه‌ها و نظرات فنی گوناگون بر قابلیت‌های تخصصی شورای مذکور بیفزاید.»

خادم در پاسخ به چگونگی فعالیت گروه مشاوران فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ایران در صورت فعالیت مجدد محمد بنا اظهار داشت:« گروه مشاوران فنی به عنوان "شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشور" در صورت حضور مجدد محمد بنا و یا سایر مربیان ارزنده کشور نیز به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در کشتی فرنگی محسوب شده و با جدیت در حوزه مدیریت تیم‌های ملی کشتی کشور در تمامی رده‌های سنی فعالیت خود را دنبال خواهد کرد.»/ایسنا