ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محصص: کی‌روش در اروپا به دنبال حریف تدارکاتی است/ هیدینک لیگ کره را تعطیل کرد



 فدراسیون فوتبال  , رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال

محصص: کی‌روش در اروپا به دنبال حریف تدارکاتی است/ هیدینک لیگ کره را تعطیل کرد

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش در اروپا بیکار نیست و به دنبال حریف تدارکاتی و برگزاری اردوست.

مرتضی محصص در مورد وضعیت کی‌روش با تیم ملی ایران گفت: من ناامید نیستم و مطمئنم شرایط بهتر خواهد شد. کشور ما اکنون در حال تغییر است و از رئیس‌جمهور تا سایر مقام‌ها تغییر کرده‌اند. اوضاع مالی فدارسیون فوتبال هم خوب خواهد شد. قبل از بازی با کره و قطر هم خیلی‌ها ناامید بودند اما من جزو گروه خوشبین‌ها هستم. نمی‌گویم که من همه چیز را می‌دانم و درست می‌گویم اما ناامید نیستم.

وی در مورد غیبت کی‌روش در ایران گفت: مطمئن باشید کارلوس کی روش در اروپا بیکار نیست. او در تدارک بازی‌های دوستانه و برگزاری اردو در اروپاست. همان‌طور که نبی این مسئله را عنوان کرد. بنابراین کی‌روش پس از بازگشت خواهد گفت که در اروپا چه کارها کرده است.

وی ادامه داد: من با انتقاد مخالف نیستم اما انتقاد زمانی خوب است که راهکاری ارائه شود موفقیت ما در جام جهانی یعنی آنکه به مرحله بعدی صعود کنیم در سه دوره گذشته جام جهانی ما در مرحله اول حذف شده‌ایم. ایرانی‌ها همیشه وقتی تحت فشار بودند کارهای بزرگی انجام دادند ما می‌توانیم از روزهای فیفا استفاده کنیم و فرصت هم برای برگزاری اردو داریم. چون مسابقات تابستان سال آینده برگزار می‌شود. من به تیم ملی خوشبین هستم و امیدوارم با یکی دو تیم قدر هم بازی‌های تدارکاتی داشته باشم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در اختلاف نظر سازمان لیگ و کی‌روش حق با چه کسی است، گفت: نمی‌توان گفت هر دو طرف حق ندارند البته هر دو طرف هم مسئولیت دارند بنابراین باید جلسات بیشتری بین کی‌روش و تاج و سازمان لیگ برگزار شود.

 

اگر یادتان باشد گاس هیدینگ لیگ کره را تعطیل کرد و تیم ملی کره را مثل یک تیم باشگاهی اداره کرد. در همان جام جهانی هم کره توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند و بزرگترین افتخار آسیایی‌ها در جام جهانی رقم خورد. من نمی‌گویم لیگ را تعطیل کنیم اما باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که کفه ترازو به سمت تیم ملی سنگین‌تر باشد. جام جهانی بزرگترین رویداد جهان فوتبال است./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مروری بر لیگ اروپا 2014-15 / امشب لیگ اروپا شروع می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کره‌شمالی به ایران می‌آید؟/ فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال حریف تدارکاتی ازشرق آسیا



سفر کره‌شمالی به ایران,مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا,فدراسیون فوتبال

کره‌شمالی به ایران می‌آید؟/ فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال حریف تدارکاتی ازشرق آسیا

فدراسیون فوتبال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی پیش از بازی با تایلند است اما هنوز هیچ تیمی از شرق آسیا حاضر نشده به ایران بیاید.

به گزارش ایسنا با لغو دوباره اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال ایران، تنها برنامه بجای مانده و البته قطعی تیم ملی اردوی آماده‌سازی پیش از بازی با تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیاست.

کارلوس کی‌روش درخواست انجام یک دیدار تدارکاتی با تیم‌هایی از شرق آسیا را برای این اردو ارایه کرده اما تیم‌های چین و ویتنام به دلیل اینکه در همان مقطع مسابقه‌ای را از قبل در برنامه دارند، درخواست ایران را نپذیرفتند.

تیم ایران 23 مهر (15 اکتبر) در تهران با تیم تایلند بازی می کند و کی روش درخواست کرد تیم ملی 18 یا 19 مهر با تیمی از شرق آسیا در تهران بازی تدارکاتی داشته باشد. از طرفی بسیاری از این تیم‌ها هم مانند ایران 23 مهر بازی‌های رسمی و غیررسمی دارند و مسافرت طولانی پیش از این مسابقه‌ها برایشان امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایسنا، فدراسیون همچنین از اندونزی و کره‌شمالی برای انجام بازی تدارکاتی درخواست رسمی کرد که اندونزی هم به دلیل بازی با چین در 15 اکتبر نمی‌تواند به ایران سفر کند. البته کره‌شمالی هنوز پاسخ رسمی ارایه نکرده اما محدودیت‌های مسافرتی تعیین شده از سوی دولت این کشور برای تیم‌های ملی‌اش، احتمالا منجر به پاسخ منفی آنها هم خواهد شد.

مالدیو و چند تیم آفریقایی برای حضور در ایران و انجام بازی تدارکاتی در آن مقطع مشکلی ندارند اما این به نظر کی‌روش بستگی دارد. در هر حال فدراسیون همچنان در تلاش است تا حریفی از شرق آسیا را برای بازی تدارکاتی تیم ملی مهیا کند./ایسنا