ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرم قهر کرده؟!



اخبار,اخبار ورزشی,محرم نوید کیا

محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان به گفته مسئولان باشگاه در بازی اول بدلیل ناآمادگی حضور نداشت.

محرم نویدکیا در بازی اول سپاهان برابر استقلال خوزستان در لیست هجده نفره حضور نداشت و کادر فنی و مسوولان اعلام کردند او هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده است اما بعد از گذشت چند روز از این بازی شایعات قهر محرم نویدکیا در اصفهان پیچیده که هنوز مسوولان باشگاه سپاهان و خود نویدکیا در این رابطه اظهار نظر نکرده اند.

 گفته می شود او به خاطر کنارگذاشته شدن علی احمدی از تیم ناراحت است.

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
قهر قهر تا روز قیامت فقط بخاطر اهل بیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مدیر عامل سپاهان به قهر و خداحافظی محرم نویدکیا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نویدکیا

اصغر باقریان می گوید اصلا نمی داند محرم قرار است به فوتبال ادامه دهد یا نه.

به گزارش خبرآنلاین؛ قبل از بازی سپاهان و نفت تهران بود که خبر رسید محرم نویدکیا کاپیتان تیم اصفهانی از این تیم رفته است. حتی رسول نویدکیا برادر او این خبر را تائید کرد. مدیرعامل سپاهان اما در واکنش به قهر و خداحافظی این بازیکن به خبرآنلاین می گوید: «من هم فقط شنیدم که محرم از سپاهان خداحافظی کرده است. این خبر فقط در رسانه ها و فضای مجازی پخش شده است، در حالی که نویدکیا مستقیما چیزی به باشگاه سپاهان اعلام نکرده است.

 

ملاک قضاوت ما هم این خبرها نیست. نویدکیا اگر می خواهد در سپاهان نباشد باید این را مستقیما به باشگاه اعلام کند نه اینکه ما خبرش را در فضای مجازی ببینیم.» او در پاسخ به این سوال که چرا نویدکیا با وجود قرارداد با سپاهان، در تمرینات شرکت نمی کند، جواب می دهد: «نویدکیا با آن شکل با سپاهان قرارداد ندارد. او هر بازی که برای تیم انجام دهد، پول می گیرد.»


اما آیا غیبت نویدکیا در تمرینات جریمه مالی برای او خواهد داشت؟ باقریان پاسخ می دهد: «باید اول معلوم شود که نویدکیا می خواهد فعالیتهای فوتبالی اش را ادامه بدهد یا نه؟ پس از آن ما تصمیم گیری خواهیم کرد. ولی فعلا ما اطلاعات دقیقی درباره وضعیت محرم نداریم.»