ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرمی: هنوز زنده‌ام


کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هواداران بگویید مجتبی هنوز زنده است، آنها همیشه به من لطف داشته‌اند و دوستشان دارم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مجتبی محرمی چند شب قبل، برای حضور در یک بازی فوتبال بر سر زمین حاضر شده بود که به دلیل درد از ناحیه قفسه سینه به مرکز درمانی مراجعه کرد.

محرمی که در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ایرانمهر بستری شده و تحت نظر و معاینات پزشکان قرار دارد، درباره شرایط خود گفت: تشخیص پزشک معالج، احتمال گرفتگی رگ‌های قلب است. در حال حاضر آماده می‌شوم تا برای آنژیوگرافی بروم تا ببینیم چه می‌شود. بعد از آنژیو مشخص خواهد شد که شرایط چگونه است و چه کاری باید انجام شود.

وی افزود: به هواداران بگویید مجتبی هنوز زنده است، آنها همیشه به من لطف داشته‌اند و دوستشان دارم.


ویدیو مرتبط :
مجتبی محرمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲ زن «زنده زنده» در ساختمان داغ سوختند





 

۲ زن «زنده زنده» در ساختمان داغ سوختند

 

مرگ دلخراش دو زن جوان بر اثر آتش سوزی اسرارآمیز ، پلیس جنایی بندرعباس را با معمای تازه ای رو به رو کرد. لفن مرکز فوریت های آتش نشانی بندرعباس ۲۱:۴۵ جمعه به صدا در آمد و یک شهروند اعلام کرد خانه ای در کوی کارگر ۵ خیابان ملت به شدت شعله ور شده است.


سپس کمک رسانان ایستگاه شماره ۲ این سازمان به سرعت به ساختمان مورد نظر رفتند و در عملیاتی نفسگیر آتش را مهار کردند اما با مرگ دو زن ، خستگی بر جانشان ماند.

 

در آن بین سه مرد جوان نیز دچار ۲۰ تا ۳۰ درصد سوختگی شدند اما با تلاش «ناجیان ۱۲۵» و کمک رسانان اورژانس از مرگ گریختند.

 

به دنبال تحقیق مقدماتی بازپرس کشیک وقت دادسرای بندرعباس پیکرهای قربانیان به پزشکی قانونی فرستاده شد.

 

رازگشایی معما روی سه فرضیه خودسوزی ، جنایت یا بی احتیاطی متمرکز است.