ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

محرمی: استقلالی‌ها هم به کریم باقری رای دادند/ خودشان هم قبول دارند پرسپولیسی ها بیشترند



اخبار,اخبار ورزشی,مجتبی محرمی

مجتبی محرمی می‌گوید: چرا به استقلالی ها بر بخورد که بیشتر بازیکنان منتخب پرسپولیسی باشند؟

 آقا مجتبی از فعالان فضای مجازی است. چهره دوست داشتنی پرسپولیسی ها را می گوئیم. او بین پرسپولیسی ها محبوبیت زیادی دارد و حتی به عنوان بهترین مدافع چپ بعد از انقلاب، انتخاب شده.

 

محرمی می گوید پرسپولیسی ها تصمیم درستی گرفتند که اینستاگرام را تحریم کردند چون می توانند تمرکز بیشتری کنند. او با خنده می گوید: «والا من خودم گوشی دستم می گیرم و یهو می بینم ساعت 3 صبح است!» محرمی حرف های جالب تری هم می زند.

آقای محرمی تیم منتخب 90 در حال تکمیل شدن است. احتمالا به این تیم پروین، مهدوی کیا، علی کریمی و احتمالا علی دایی اضافه می شوند. مرور تیم منتخب بعد از انقلاب نشان می دهد 9 بازیکن پرسپولیسی خواهند بود. نظر شما در این چیست؟
این تیم را مردم انتخاب کرده اند، پرسپولیسی ها که انتخاب نکرده اند. درست است؟

بله.
بالاخره، نظر نظر مردم است. بالاخره مردم هستند که رای داده اند و تا الان این بازیکنان انتخاب شده اند. نفراتی هم که انتخاب شدند و احتمالا انتخاب می شوند، پرسپولیسی هستند. نمی شود به این نظرسنجی ایرادی گرفت.

شاید این موضوع به استقلالی ها بر بخورد. درست است؟ البته واکنش هایی هم نشان داده اند.
چرا به استقلالی ها بربخورد؟ این نظر مردم است. مگر هواداران استقلال در این نظر سنجی رای نداده اند؟ یا فقط پرسپولیسی ها در این نظرسنجی شرکت کرده اند؟ قطعا استقلالی ها در این نظرسنجی شرکت کرده اند و حتی به کریم باقری و بعضی از پرسپولیسی رای داده اند. رای آنها هم در انتخاب این تیم دخیل بوده و نمی شود گفت چون پرسپولیسی ها رای آورده اند، تنها هواداران قرمز رای داده اند.

آنها می گویند پرسپولیسی ها بیشتر هستند و طبیعی است که در همه نظرسنجی ها رای بیاورند. نظرشان این است که نظرسنجی های این شکلی نمی تواند کارشناسی شده باشد.
پس استقلالی ها قبول دارند که پرسپولیسی ها بیشتر هستند، درست است؟ خدا را شکر. بعد شما این را فراموش نکنید که این بازیکنان از لحاظ فنی انتخاب شده اند. حالا من خودم را نمی گویم. غیر از من بقیه از نظر فنی انتخاب شده اند. یعنی اینطور نبوده که بازیکن خوبی نباشند و مردم به به او رای بدهند. از لحاظ فنی این بازیکنان بهترین ها هستند و مشکلی از نظر فنی ندارند.

اگر این تیم ملاک باشد، پس بهترین ستاره های فوتبال ایران بعد از انقلاب پرسپولیسی هستند.
حداقل نظر سنجی عادل این را نشان می دهد. بعد هم، مگر عادل خودش این اسم ها را از نظرسنجی در آورده؟ اسامی زیادی بوده که مردم رای داده اند و در نهایت یک نفر انتخاب شده است. شما شک نکنید اگر یک بار دیگر هم نظرسنجی بگذارند دوباره همین بازیکنان انتخاب می شوند.

بعضی از کارشناس ها می گویند شاید جای یکی مثل مهدی پاشازاده در پست دفاع میانی خالی باشد. شما هم چنین نظری دارید؟
خب ببینید در این نظرسنجی شاید خیلی ها می توانستند باشند. ولی باز هم تاکید می کنم که به هر حال این رای مردم بوده است. آنها بودند که در نظرسنجی شرکت کردند و کسی نبود که سرخود این اسامی را انتخاب کند.

 

دیگر باید این تیم را قبول کنیم و بدانیم از نظر مردم بهترین ها هستند. البته در این سال ها بازیکنان بزرگی بوده اند که برای فوتبال ما زحمت زیادی کشیده اند. ولی کسانی هم که انتخاب شده اند خوب هستند و از نظر فنی مورد تائید همه اند.

پس از نظر شما جای کسی خالی نیست.
راستش من الان حضور ذهن ندارم. الان نمی دانم فوروارد تیم چه کسی است.

احتمالا دایی، پیوس و محمدخانی رقابت می کنند.
حمید علی دوستی چطور؟ او یکی از بهترین ها بود. در سمت راست هم در کنار مهدوی کیا و نامجو مطلق شاهرخ بیانی است که بسیار خوب بود. ولی من حیفم آمد که آقای قاسمپور رای نیاورد. او در چپ فوتبالیست تاپ و بزرگی بود. متاسفانه مردم بازی یکی مثل آقای قاسمپور را ندیده اند و نمی دانند چه فوتبالیست بزرگی بود. خود حمید درخشان هم فوق العاده بازی می کرد.

امیر عابدینی در مصاحبه ای گفت که بهتر بود در نظر سنجی مجتبی محرمی را در پست هافبک چپ می گذاشتند.
بالاخره اینها هم کارشناسی شده است. ولی شما نگاه کنید نیکخبت را در چپ گذاشتند در حالی که او حتی فوروارد بازی کرده است. یا اشکان دژاگه که الان چند سال است در ایران بازی می کند و تازه پست تخصصی اش هافبک چپ نیست. نمی خواهم خدای ناکرده اشکان را زیر سوال ببرم. او بازیکن بزرگی است و انصافا برای تیم ملی خوب بازی می کرند. ولی گزینه های بهتری بعد از انقلاب بود.

مثلا علی پروین باید در نظرسنجی باشد؟ او بعد از انقلاب بالای 40 سال سن داشت.
بالاخره علی آقا بعد از انقلاب هم چند سال بازی کرده است.

فکر می کنید این تیم چقدر می ارزد؟
قیمت ندارد که. نمی شود روی تیم منتخب مردم قیمت گذاشت. ولی شما شک نکنید در آینده هم مثل این بازیکنان دوباره به فوتبال ما می آیند. زندگی ادامه دارد و فوتبالیست های بزرگ متولد می شوند.

راستی میناوند اخیرا یک خاطره جالب در خبرورزشی تعریف کرد. گفت که روز اول شما او را از رختکن پرسپولیس بیرون کردید و گفتید در اتاق تدارکاتچی ها لباس عوض کند.
(خنده) خب می خواستم یک مقدار مهرداد را اذیت کنم. خب آن موقع ها این کار را می کردیم که بچه ها یک مقدار با تیم اخت شوند و فکر نکنند خبری است! سر همین به مهرداد گفتم نباید در رختکن لباس عوض کند. از طرفی باید جوی درست می شد که بازیکن به بزرگتر احترام بگذارد.

یک سوال هم درباره این ماجرای اینستاگرامی اخیر بپرسیم. مهدی طارمی می گوید به او توهین شد و اتفاقا پرسپولیسی ها هم اینستاگرام را تحریم کردند.
طبیعی است که مهدی ناراحتی شده باشد. او به اندازه کافی زحمتش را می کشد حالا یک وقتی اتفاق می افتد که توپش گل نمی شود. بالاخره این چیزها در فوتبال هست، باید به مهدی طارمی زمان بدهیم و به او توهین نکنیم. مهدی زمان می خواهد که روحیه اش را به دست بیاورد و خودش را دوباره پیدا کند. گذشت زمان همه چیز را درست می کند.

البته بنگر گفته بود که بازیکنان تا دیر وقت در اینستاگرام بودند و بهتر شد.
حرف محسن بنگر درست است. یک وقت هایی من خودم هم شب ها گوشی را دستم می گیرم و یهو می بینم ساعت 3 صبح است! فکر کنم بچه ها کار خوبی کردند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
كل كل پرسپولیسی ها با استقلالی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم باقری: چون پرسپولیسی ها بیشترند، بازیکنان شان رای می آورند؟ اصلا ربطی ندارد



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,اخبار جدید

تیم منتخب ایران بعد از انقلاب، فقط یک استقلالی دارد. در عوض، 8 نفر پرسپولیسی هستند.

خبرآنلاین؛ در جدال سرخابی های تیم منتخب بعد از انقلاب؛ یک طرف جواد زرینچه است و در طرف دیگر احمد عابدزاده، محمد پنجعلی، سید جلال حسینی، مجتبی محرمی، کریم باقری، علی کریمی، مهدوی مهدوی کیا و به احتمال فراوان علی دایی.

 

اشکان دژاگه و خداداد عزیزی هم بازیکنانی هستند که نه پرسپولیسی به حساب می آیند و نه استقلالی. انتخاب چنین تیمی، در چند وقت اخیر کمی باعث ناراحتی استقلالی ها شد. بعضی از آنها می گفتند استقلال هم زیاد بازیکن خوب داشته و پرسپولیسی ها تنها به این خاطر رای آوردند که طرفداران بیشتری دارند. همین امروز سهراب بختیاری زاده ستاره سابق خط دفاعی استقلال و تیم ملی هم در مصاحبه ای گفت که با احترام به نظر هواداران ولی این نظرات را کارشناسی نمی داند. یکی مثل پاشازاده هم خیلی به قرمز بودن تیم منتخب انتقاد کرد و گفت، پرسپولیسی ها زیاد هستند چون طرفدار بیشتر دارند. البته او گفت که نمی خواهد منکر توانایی بازیکنان انتخاب شده باشد و هر کدام ستاره هایی بودند.


کریم باقری چهره محبوب پرسپولیسی ها هم که خودش با اختلاف زیاد در این نظرسنجی توانست بهترین هافبک دفاعی ایران بعد از انقلاب شود، در پاسخ به این سوال که نکند استقلالی ها ناراحت شوند، می گوید: «اینها نظرات مردم است که در نظرسنجی برنامه 90 شرکت کردند. من و شما یا فرد دیگری نمی توانیم به رای بیننده های تلویزیونی خرده بگیریم. همه آزاد هستند که نظرات شان را بگویند. این هم نظرات مردم ایران است و برای همه ما قابل احترام.»


او در پاسخ به این ادعای استقلالی ها که می گویند چون پرسپولیسی ها بیشتر هستند رای آورده اند، می گوید: «اصلا ربطی به تعداد تماشاگر ما ندارد. من فکر می کنم که طرفداران خیلی خوب فوتبال را می شناسند. خیلی خوب هم می تواند فوتبال را تحلیل کنند. قضاوت با خود آنهاست. قطعا مردم بهترین قاضی هستند و خودشان انتخاب می کنند.» او اشاره ای به استقلالی ها می کند و می گوید: «از استقلال هم بازیکنان خیلی خوبی داشته ایم که برای فوتبال این مملکت بازی های خوبی انجام دادند. در تیم ملی خدمت زیادی کردند و در باشگاهی هم بازی هایشان قابل تحسین بود. ولی به هر حال این نظر مردم است و باید به نظر آنها احترام گذاشت.»


کریم باقری همچنین درباره رقابت پرسپولیس و استقلال در لیگ امسال که باعث شده مسابقات جذاب شود، می گوید: «فقط استقلال و پرسپولیس در صدر نیستند. رقابت فقط بین ما دو تیم نیست. 4،5 تیم هستند که شانس قهرمانی دارند. ولی قطعا استقلال و پرسپولیس دو رکن اصلی فوتبال هستند. آنها قدرت داشته باشند، فوتبال هم زیباتر می شود چون طرفدار دارند.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین