ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

متسو: درخشش رحمتی مانع پیروزی ما شد



 

متسو: درخشش رحمتی مانع پیروزی ما شد

 

همین که مقابل ایران فرصت داشتیم باید افتخار کنیم

متسو: درخشش رحمتی مانع پیروزی ما شد

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال قطر درخشش مهدی رحمتی را ستود و گفت: مشکل از مهاجمان ما نبود.

برونو متسو پس از تساوی بدون گل قطر برابر ایران به مصدومیت یوسف احمد، کاپیتان تیمش اشاره کرد و گفت: هنوز از میزان مصدومیت احمد بی‌خبرم و نمی‌دانم که مصدومیت تا چه است. یوسف احمد برای دادن چند آزمایش راهی بیمارستان شد، اما گفته شده که شکستگی دست وی چندان جدی نیست.

سرمربی قطر تاکید کرد: من به فرصت‌ها و زمان های از دست رفته تمرکز نمی‌کنم، اما همان که مقابل تیمی مانند ایران توانستیم فرصت‌های خوبی را به وجود آوریم باید به آن افتخار کنیم.

وی افزود: اینکه فرصت‌های ما مقابل ایران از دست رفتند، مشکل مهاجم ما نبودند بلکه باید به درخشش و عملکرد خوب سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان ایران توجه کنیم.


ویدیو مرتبط :
درخشش رحمتی عامل جدید جنگ کی روش و اسدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی سخت بارسا با درخشش مسی/ شجاعی روی نیمکت هم نبود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پیروزی سخت بارسا با درخشش مسی/ شجاعی روی نیمکت هم نبود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در خانه اوساسونا با درخشش مهاجم ارزشمند و آرژانتینی خود به پیروزی برسد.

در ادامه هفته دوم پیکارهای لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) بارسلونا در پامپلونا خانه اوساسونا به میدان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

در این بازی آبی و اناری‌پوشان تا دقیقه 76 از میزبان خود با گل جوزبا لیورنته (17) عقب بودند اما لیونل مسی مهاجم ارزشمند کاتالان‌ها در این زمان کار را به تساوی کشاند.

اخراج پونل در دقیقه 79 باعث شد تا کار برای اوساسونا سخت شود و مسی بار دیگر ارزش خود را نشان داد و در دقیقه 80 گل پیروزی بخش کاتالان‌ها را وارد دروازه میزبان کرد.

در این بازی مسعود شجاعی در کنار سایر شاگردان مندلیبار حضور نداشت و روی نیمکت ذخیره‌ها هم قرار نگرفته بود.

بارسا با این برد دومین پیروزی متوالی خود در لالیگا را جشن گرفت./فارس