ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مایلی‌کهن و درخشان گزینه‌های اصلی سرمربیگری پرسپولیس شدند



پیروانی و کرانچار هم شانس دارند

مایلی‌کهن و درخشان گزینه‌های اصلی سرمربیگری پرسپولیس شدند

با جمع‌بندی اعضای کمیته فنی و هیئت مدیره حمید درخشان و محمد مایلی‌کهن به عنوان گزینه‌های اصلی و همچنین افشین پیروانی در مرحله بعد گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از جمع‌بندی‌های اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه پرسپولیس محمد مایلی‌کهن و حمید درخشان به عنوان دو گزینه اصلی سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شدند.

همچنین افشین پیروانی نیز در بین این گزینه‌ها به عنوان نفر سوم قرار گرفت و قرار شد دو تن از اعضای هیئت مدیره با این گزینه‌ها مجدداً وارد مذاکره شوند. اما با توجه به شرایط گزینه‌ها مقرر شد که فعلاً به کرانچار که تنها گزینه خارجی پرسپولیس است جواب منفی داده نشود و او نیز همچنان جزو گزینه‌ها بماند.

قرار است تا سه روز آینده جلسات متوالی انجام و پس از ارائه گزارش به هیئت مدیره تصمیم نهایی گرفته شود. اما شانس مایلی‌کهن و درخشان بیشتر از دو تن دیگر است./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان، پیروانی و مایلی‌کهن سه گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس



پنجعلی خبر داد

درخشان، پیروانی و مایلی‌کهن سه گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس

عضو کمیته فنی پرسپولیس از محمد مایلی کهن،‌ حمید درخشان و محمدعلی پیروانی به عنوان سه گزینه نهایی سرمربیگری این تیم نام برد.

جلسه کمیته فنی پرسپولیس صبح دیروز (پنجشنبه) برگزار و پیرامون انتخاب سرمربی آینده این تیم بررسی صورت گرفت. گزینه‌های مختلفی بعد از این جلسه به عنوان جانشین گل محمدی مطرح شدند.

محمد پنجعلی، عضو کمیته فنی پرسپولیس که در جلسه دیروز حضور داشت در این رابطه در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد: تعدادی از اسامی که مطرح شده شایعه است اما تعدادی هم در گزینه‌های ما قرار دارد. ما سعی می‌کنیم سرمربی پرسپولیس را از بین پرسپولیسی‌ها انتخاب کنیم اما اگر به مشکل برخوردیم به دنبال مربیان دیگر می‌رویم. درحال حاضر اولویت‌بندی‌مان انجام شده و پرسپولیسی‌ها را در بالای لیست قرار داده‌ایم.

وی افزود: مربی که انتخاب می‌شود باید از همه لحاظ مقبولیت داشته باشد و ما فاکتورهای بسیاری را باید در نظر بگیریم، به هر حال مربیگری در پرسپولیس با تیم‌های دیگر تفاوت بسیاری دارد. مربی باید از نظر فنی، شخصیت و غیره مورد ارزیابی دقیق کمیته فنی قرار گیرد.

این عضو کمیته فنی پرسپولیس با تایید نام حمید درخشان، محمدعلی پیروانی و محمد مایلی کهن به عنوان سه گزینه‌ نهایی سرمربی‌گری پرسپولیس به ایسنا گفت: همان طور که گفتم پرسپولیسی‌ها در اولویت ما هستند، همچنین مجید جلالی یکی از گزینه‌ها است اما او پرسپولیسی نبوده و اگر نتوانیم گزینه پرسپولیسی انتخاب کنیم ممکن است سراغ او هم برویم.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای کمیته فنی هم در بین گزینه‌های سرمربی‌گری وجود دارند، مطرح کرد:‌ هم از داخل کمیته و هم از بیرون در بین گزینه‌هایمان هستند. البته آخرین گزینه‌مان نیز خارجی بود که او را خط زدیم.

پنجعلی با اشاره به این‌که گزینه خارجی پرسپولیس کرانچار بوده است ادامه داد: کرانچار در سپاهان هم نتیجه کاملا رضایت بخشی نداشت، سپاهان در ایران چهار گل از عرب‌ها دریافت کرد.

مشکل ما مربیان خارجی نیست چون کرانچار که بزرگشان بود در فوتبال ما به موفقیت نرسید، یا همین ژوزه که همه دیدند تیم را به چه وضعیتی انداخت. بنابراین الان تنها گزینه‌های داخلی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تصمیم نهایی روز شنبه یا یکشنبه اعلام خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا انتخاب سرمربی فقط توسط علی پروین صورت می گیرد یا در کمیته فنی به شور گذاشته می‌شود، به ایسنا گفت: این‌که گفته شده علی پروین سرمربی را انتخاب می‌کند صحت ندارد، رویانیان به او ماموریت داده تا تنها اسم مربی را اعلام کند اما انتخاب سرمربی در کمیته فنی و با مشورت همه اعضا صورت می‌گیرد./ایسنا