ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

مانچینی: ته وز باید عذرخواهی كند



 

مانچینی: ته وز باید عذرخواهی كند

 

'روبرتو مانچینی' سرمربی منچسترسیتی گفت : هواداران تیم به ' كارلوس ته وز' علاقه بسیار دارند ولی این مهاجم آرژانتینی باید عذرخواهی كند.

به گزارش روز یكشنبه فاكس ساكر ، 'ته وز'هفته گذشته در نزاع با باشگاه منچسترسیتی بود و گفت كه مصمم است این تیم را ترك كند ولی به یك باره درخواست انتقال خود را پس گرفت ، هرچند كه هنوز نسبت به ماندن بلندمدت وی در منچسترسیتی تردیدهایی وجود دارد.

برخی از رسانه ها نزاع او با منچسترسیتی را با منازعه ' وین رونی 'با منچستریونایتد مقایسه می كنند كه در آن زمان هم رونی از تصمیم خود برای ترك آن باشگاه منصرف شد.

مانچینی گفت : ته وز باید همچون رونی كه از هواداران منچستریونایتد عذرخواهی كرد ، از حركت رونی الگو بگیرد و او نیز باید عذرخواهی كند.

او بازی دوباره ته وز برای منچسترسیتی و بستن بازوبند كاپیتانی در دیدار روز دوشنبه كه به شكست این تیم مقابل اورتون منجر شد را موجب یاس هواداران تیم از این مهاجم آمریكای جنوبی نمی داند.

مانچینی می گوید: مهم آن است كه كارلوس خوب بازی كرد و گل هایی برای تیم به ثمر رساند. هواداران همچنان عاشق او هستند.


ویدیو مرتبط :
حرکت ناجوانمردانه ته وز در بازی دیشب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد40میلیون پوندی رئال مادرید به ته‌وز



 

 

پیشنهاد40میلیون پوندی رئال مادرید به ته‌وز

 

پیشنهاد 40 میلیون پوندی رئال مادرید به ته‌وز

مقامات باشگاه رئال مادرید اسپانیا تلاش می‌کنند مهاجم آرژانتین را به خدمت بگیرند.

رئال مادرید قصد دارد کارلوس ته‌وز را از منچسترسیتی خریداری کند. آنها مبلغ 40 میلیون پوند برای این بازیکن توانمند کنار گذاشته‌اند.

ته‌وز 26 ساله، پس از انتقال جنجالی از منچستریونایتد به منچسترسیتی فصل درخشانی را سپری کرد. او در یک فصل 28 گل برای من‌سیتی به ثمر رساند.

دستمزدی معادل 180 هزار پوند در هفته در انتظار مرد صورت زخمی است و مادرید با داشتن چنین بازیکنی می‌تواند در فصل آینده برای سایر رقبا به شدت دردسرساز باشد.