ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیگ برتر انگلیس؛ فولام با دژاگه 6 تایی شد



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر انگلیس


اخبار ورزشی - شکست سنگین فولام با دژاگه و برتری خفیف منچستری‌ها

با شکست سنگین فولام و برتری خفیف دو تیم شهر منچستر، هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس آغاز شد.

به گزارش ایسنا، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد که در مهمترین آنها منچستر‌سیتی موفق شد به سختی با یک گل کریستال‌پالاس را شکست دهد و به صدر جدول راه یابد. تک گل این دیدار را ادین ژکو مهاجم بوسنیایی روی پاس خسوس ناواس به ثمر رساند.

منچستر‌یونایتد نیز بدون وین رونی و روبین فان پرسی به دیدار نوریچ رفت و در پایان تنها با یک گل به برتری رسید. دنی ولبک در دقیقه 57 تک گل شاگردان دیوید مویس را به ثمر رساند. منچستریونایتد چند هفته‌ای است روند پیروزی‌های خودشان را در لیگ برتر پیدا کردند.

فولام نیز که در منطقه خطر قرار دارد با اشکان دژاگه به دیدار هال‌سیتی رفت و در پایان با ارائه یک بازی دور از انتظار 6 بر صفر شکست خورد. دژاگه در این دیدار تا دقیقه 64 برای تیمش به میدان رفت و سپس جای خود را به درن بنت داد.

تابلو نتایج
نوریچ صفر – منچستر‌یونایتد یک
منسچتر‌سیتی یک – کریستال‌پالاس صفر
هال‌سیتی 6 – فولام صفر
آستون ویلا یک – سوآنزی یک
وستهام 3 – وست برومویچ3

بازی‌های لیگ برتر در هفته نوزدهم روز یکشنبه پیگیری می‌شود که در مهم ترین بازی چلسی در ورزشگاه استمفورد‌بریج به دیدار لیورپول می‌رود.


ویدیو مرتبط :
فولام 1 - 0 نیوکاسل / هفته 30 لیگ برتر انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین گل دژاگه در لیگ برتر انگلیس


با شکست فولام و برتری چلسی و آرسنال هفته چهاردهم لیگ جزیره به پایان رسید.

ایسنا: هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید. در یکی از این دیدار‌ها چلسی موفق شد در خانه ساندرلند با درخشش ادن هازارد با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد. ادن هازارد دو بار در دقایق 36 و 62 گلزنی کرد و پاس گل اول تیمش را نیز در دقیقه 17 برای فرانک لمپارد فراهم کرد. دیگر گل چلسی را فیل باردزلی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد . برای ساندرلند نیز جوزی آلتیدوره در دقیقه 14 ، جان اوشی در دقیقه 50 و فیل باردزلی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

فولام در دیگر دیدار به مصاف تاتنهام رفت و در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. اشکان دژاگه از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در دقیقه 5 می‌توانست دروازه تاتنهام را باز کند که ضربه سر او به شکل خطرناکی از دست رفت. فولام در نیمه دوم بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه 56 به گل برسد. اشکان دژاگه موفق شد پاس دمیتار برباتوف را با شوتی سنگین به گل نخست تیمش تبدیل کند. این اولین گل اشکان دژاگه در لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. اما در ادامه تاتنهام موفق شد با دو شوت به دو گل دست یابد تا 3 امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند. ولاد چریچس و لوئیس هولتبای برای تاتنهام گلزنی کردند.

آرسنال صدر‌نشین نیز در خانه به دیدار هال‌سیتی رفت و در پایان موفق شد با 2 گل به برتری دست یابد. نیکولاس بندتر و مسوت اوزیل برای آرسنال گلزنی کردند.

لیورپول نیز که این فصل نتایج خوبی با برندان راجرز کسب کرده است نوریچ را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید. لوئیس سوآرس که پیش از این دو بار برابر این تیم هت تریک کرده بود، 4 گل برای تیمش به ثمر رساند تا نشان دهد تخصص خاصی در گل زدن به نوریچ دارد. دیگر گل لیورپول را نیز استرلینگ ثبت کرد.

منچستر‌یونایتد نیز در خانه به دیدار اورتون رفت که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر اورتون به پایان برسد تا دیوید مویس سرمربی منچستر‌یونایتد برابر شاگردان سابق خود شکست خورد. تک گل این دیدار را برایان اوویدو به ثمر رساند.

تابلو نتایج

فولام یک – تاتنهام 2

منچستر‌یونایتد صفر- اورتون یک

ساندرلند 3 – چلسی 4

آرسنال 2 – هال‌سیتی صفر

لیورپول 5 – نوریچ یک

ساوت‌همپتون 2 – آستون ویلا 3

استوک‌سیتی صفر- کاردیف صفر

سوآنزی 3 – نیوکاسل صفر

وست‌برومویچ یک – منچستر‌سیتی 3

در جدول رده‌بندی آرسنال با 34 امتیاز در صدر قرار دارد و چلسی با 30 امتیاز در تعقیب این تیم به سر می‌برد.