ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیست منچسترسیتی برای لیگ اروپا...



 

لیست منچسترسیتی برای لیگ اروپا اعلام شد

 

لیست منچسترسیتی برای لیگ اروپا اعلام شد: بلامی و آیرلند نیستند! بلامی دیروز گفته بود انتظار دارد از سیاهه 25 نفره سیتی برای لیگ برتر هم کنار گذاشته شود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد آیرلند به عنوان بخشی از قرارداد انتقال جیمز میلنر، به استون ویلا خواهد رفت

گل - کریگ بلامی و استیون آیرلند از لیست 23 نفره منچسترسیتی برای دیدار مقدماتی لیگ اروپا خط خوردند. به این ترتیب آنها یک گام دیگر به خروج از باشگاه نزدیک شدند.


آبی‌ها در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف تیمیشوارا از رومانی می‌روند و امیدوار به پیروزی هستند تا بتوانند به مرحله گروهی لیگ اروپا راه یابند. این دو دیدار، 19 و 26 آگوست برگزار می‌شود. روبرتو مانچینی تیم را بدون این دو نفر آماده خواهد کرد.


بلامی دیروز گفته بود انتظار دارد از سیاهه 25 نفره سیتی برای لیگ برتر هم کنار گذاشته شود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد آیرلند به عنوان بخشی از قرارداد انتقال جیمز میلنر، به استون ویلا خواهد رفت. داوید سیلوا هم در لیست لیگ اروپا نیست، اما او بی‌تردید در لیگ برتر در منچسترسیتی بازی خواهد کرد.


لیست منچسترسیتی برای بازی با تیمیشوارا:


گیون، هارت، تیلور - ریچاردز، بواتنگ، سابالتا، کولو توره، لسکات، لوگان، بریج، کولاروف - رایت فیلیپس، آدام جانسن، یحیی توره، مایکل جانسن، بری، ویه‌را، کمپانی، دی‌یونگ - آدبایور، روبینیو، سانتاکروس، تبس.../عصر ایران


ویدیو مرتبط :
منچسترسیتی 1-1 آس رم ( لیگ قهرمانان اروپا )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید ‌- منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا(گروه مرگ)



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رئال مادرید ‌- منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

تقابل فاتحان اسپانیا و انگلیس در گروه مرگ

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با جدال رئال مادرید و منچسترسیتی، قهرمان لیگ‌های اسپانیا و انگلیس و تقابل اندیشه‌های مربیان بزرگ پرتغالی و ایتالیایی‌ آغاز خواهد شد.

فردا شب (سه‌شنبه) اولین سری از این پیکارها با انجام 8 دیدار در چهار گروه نخست انجام خواهد شد. البته دو دیدار از پیکارها اختصاص به گروهی دارد که قهرمان‌های لیگ هلند و اسپانیا را مقابل فاتحان لیگ‌های آلمان و انگلیس قرار می‌دهد. اتفاقی که باعث توجه زیاد علاقمندان در سراسر جهان خواهد شد.

در گروه A پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس به استقبال از دیناموکیف اوکراین خواهد شتافت. در حالی که دیناموزاگرب کرواسی در وزرشگاه ماکسیمیر پذیرای پورتو پرتغال می‌شود.

درگروه B مون‌پلیه، قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه با آرسنال انگلیس دیدار خواهد کرد. در این جدال رویارویی تیمی از فرانسه (مون‌پلیه) با مربی فرانسوی شهر لندن (آرسن ونگر) در نوع خود جالب خواهد بود.

همزمان با این پیکار المپیایکوس یونان به استقبال از شالکه آلمان خواهد رفت.

از گروه C آ.ث‌میلان ایتالیا در خانه نقشه پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل اندرلشت بلژیک در ورزشگاه سن‌‌سیرو را خواهد کشید. ضمن آنکه مالاگا اسپانیا پذیرای زنیت سن‌پترزبورگ از روسیه خواهد شد.

در گروه D انتظار‌ دوستداران دنیای توپ گرد به پایان خواهد رسید و  4 تیمی که در پایان فصل گذشته به مقام قهرمانی لیگ‌های آلمان، هلند،‌ اسپانیا و انگلیس رسیدند، مقابل هم قرار می‌گیرند. در ورزشگاه زیگنال ایندونا پارک، بورسیادورتموند که فصل گذشته بالاتر از بایرن‌مونیخ به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا رسید،  میزبان فاتح لیگ هلند«اردی ویزه»‌ یعنی آژاکس آمستردام خواهد شد.

در جدالی دیگر رئال مادرید اسپانیا که در اواخر بهار گذشته بالاتر از آبی و اناری‌پوشان بارسلونا، مقام نخست لالیگا را کسب کرد، میزبان منچسترسیتی، فاتح لیگ برتر انگلیس است. در این جدال تقابل ستارگان کهکشانی‌ سفید پوشان مادریدی همچون کریستیانو رونالدو، کریم بن‌زما، مسعود اوزیل، ایگواین و ... با نامدار‌ان «آبی‌ آسمانی»‌ شهر منچستر یعنی کارلوس توز، یحیی توره، ونسان کمپانی، سمیر نصری، ادین ژکو و ... دیدنی است.

از آن دیدنی‌تر تقابل اندیشه‌های خوزه مورینیو (رئال) با «روبرتو مانچینی»‌ (من‌سیتی) خواهد بود. دو مربی که فصل گذشته ایده‌های خود را در تیم تحت رهبری خویش جا انداخته و به مقام نخست رسیدند و اکنون سودای کسب مقامی مهم‌تر همچون لیگ قهرمانان اروپا را در نظر دارند./ورزش3

 

سه‌شنبه 28/06/1391
ساعت : 23:15
لیگ قهرمانان اروپا : رئال مادرید - منچسترسیتی
زنده از شبكه سه


چهارشنبه 29/06/1391
ساعت : 23:30
لیگ قهرمانان اروپا : یوونتوس - چلسی
زنده از شبكه سه