ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

لیست فروش پرسپولیس مشخص شد



تیم پرسپولیس,لیست بازیکنان تیم پرسپولیس,علی دایی

لیست فروش پرسپولیس مشخص شد

لیست بازیکنانی که برای فصل آینده مدنظر دایی قرار ندارند، اعلام شد.

علی دایی که قصد دارد چندین بازیکن جدید به جمع قرمزها اضافه کند، لیست بازیکنان مازاد را نیز به باشگاه ارائه کرده است.

در فهرست دایی نام نفراتی مثل مهرزاد معدنچی، عادل کلاه کج، میثم نقی زاده، اسماعیل زاده، ولادتکو و امیرحسین فشنگچی دیده می شود ضمن اینکه علی کریمی نیز جایی در تیم آینده ندارد.

چهار بازیکن اول این فهرست یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند.

سرمربی پرسپولیس هنوز نظر نهایی خود را در مورد مارکو پروویچ اعلام نکرده است و در صورتی که نتواند بازیکنان موردنیاز خود را جذب کند، قرارداد این هافبک صربستانی تمدید می شود.

از سوی دیگر از بین محمد قاضی و کریم انصاری فرد تنها یک مهاجم در پرسپولیس خواهد ماند که با توجه به دوستی دیرینه دایی و انصاری فرد، قاضی شانس کمتری دارد./جام ورزشی

 

 

 


ویدیو مرتبط :
امروز تکلیف مالک باشگاه پرسپولیس مشخص می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا شاهین نجفی «شیث و نصرتی» را در لیست فروش پرسپولیس قرارداد؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آیا شاهین نجفی «شیث و نصرتی» را در لیست فروش پرسپولیس قرارداد؟

مدافع پرسپولیس می گوید که حضورش در لیست فروش پرسپولیس معمای زندگی اش است.

به گزارش «24»، شیث رضایی در لیست خروجی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا هم او و هم نصرتی فکر تیم تازه ای باشند.

این دو بازیکن در واکنش به تصمیم باشگاه پرسپولیس ابراز تعجب کرده اند؛شیث این اتفاق را معمای بزرگ زندگی اش دانسته و گفته که عملکرد فنی خوبی داشته است و نصرتی نیز مشابه همین واکنش را نشان داده و اعلام کرده که این لیست را دنیزلی نداده است.

البته با توجه به فیکس بودن این دو بازیکن در دیدار های اخیر و حساس پرسپولیس و فیکس نبودن بازیکنی چون رضانورمحمدی، این پرسش مطرح می شود که چرا شیث و نصرتی رفتنی شدند و نورمحمدی ماندنی؟!

بدیهی است که علت العلل این تصمیم پرسپولییس ها فقط مسایل فنی نبوده است؛ هرچند شیث و نصرتی هم در یک فصل گذشته مدافعانی مطمئن برای پرسپولیس نبوده اند.

در همین راستا خبر می رسد که جدایی این دو مدافع ریشه در همان حرکات زشت آنها در دیدار معروف پرسپولیس -داماش دارد و رویانیان تصمیم گیرنده اصلی این اتفاق به حساب می آید.

از سوی دیگر این شایعه مطرح شده که؛ نام بردن از شیث و اشاره به آن حرکت زشت وی در ترانه هتاکانه شاهین نجفی خواننده موهن مقیم آلمان در یادآوری اقدام زشت و پر سر و صدای سال گذشته و اخراج او و نصرتی دخیل بوده است؛ هرچند مسوولان باشگاه پرسپولیس هنوز بطور رسمی درباره این مسئله حرفی نزده اند./24آنلاین